انتشار اینک آخرالزمان با صدای علیرام نورایی

به گزارش وبلاگ عکس، کمیک موشن اینک آخرالزمان با صدای علیرام نورایی در سالروز ولادت امام زمان (عج) منتشر شد.

انتشار اینک آخرالزمان با صدای علیرام نورایی

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ عکس، همزمان با نیمه شعبان و سالروز ولادت با سعادت امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف، فرهنگسرای اندیشه موشن گرافیک اینک آخر الزمان را با صدای علیرام نورایی فراوری و منتشر کرد. این فراوری تصویری با روایتی متفاوت به فرهنگ مهدویت و ظهور امام زمان (عج) پرداخته است.

امیرحسین جعفری نژادان، طراح این اثر هنری ضمن اشاره به سوژه این کمیک موشن گفت: همان طور که می دانید ظهور موعود و منجی آخرالزمان در بسیاری از ادیان توحیدی با دلایل متقن بشارت داده شده است. نکته قابل توجه این است که وقتی ظهور فرا برسد، امام مهدی نشانه ها و بینه هایی همراه با خود می آورند که در مواجهه با هر یک از ادیان توحیدی آن ها را نشان داده تا به او بپیوندند. برای مثال، وقتی حضرت مسیح در رکاب امام زمان می آید، بسیاری از مسیحیان ایمان می آورند. این نشانه ها درام بی نظیری است که تا به امروز کمتر در قالب تصویری بدان پرداخته شده است. در کمیک موشن اینک آخرالزمان ضمن نمایش این موضوع به مفهوم مهدویت و ظهور منجی می پردازیم تا بار دیگر توجه همه ادیان را به این موضوع بسیار مهم جلب کنیم.

وی ضمن اشاره به فراوری این محتوای تصویری از سوی فرهنگسرای اندیشه تأکید کرد: با توجه به اینکه موضوع ظهور منجی آخرالزمان بسیاری از مردم جهان را دربرمی گیرد، انتظار می رود که با استقبال بسیار زیادی از سراسر جهان روبه رو گردد. با توجه به جهانی بودن سوژه، این کمیک موشن به 4 زبان فارسی، انگلیسی، عربی و هندی فراوری شده و در سالروز ولادت امام زمان منتشر خواهد شد. هم چنین این فراوری تصویری در روز نیمه شعبان از رسانه ملی پخش می گردد.

طراح اینک آخرالزمان گفت: کمیک موشن اینک آخرالزمان از نظر حجم تصاویر فراوریی سطح بسیار بالایی نسبت به کار های قبلی دارد و بیش از 800 لایه تصویرسازی شده دارد که کار بسیار سنگینی است. در این فراوری هنری، 20 نفر ساخت موشن را انجام دادند و برای ضبط نریشن نیز 48 نفر به ما یاری کردند تا آن را به 4 زبان فراوری کنیم. از جمله چهره های شاخصی که در خواندن نریشن این کار به ما یاری کرد، آقای علیرام نورایی، بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون است. علاوه بر این، آقای نیما اکبرخانی که رمان اثریا نوشته او بهترین اثر انتشارات سوره مهر شد و جوایز زیادی را کسب کرد، داستان این کمیک موشن را نوشته است.

جعفری نژادان در خاتمه ضمن اشاره به انتخاب قالب کمیک موشن گفت: همان طور که می دانید در سالیان اخیر هجمه های رسانه ای زیادی از سوی رسانه های غربی به موضوعات مهم جهان اسلام و محور مقاومت وارد شده است که بسیاری از این هجمه ها به وسیله قالب هایی مثل فیلم، انیمیشن و حتی ادبیات بوده است. برای پاسخ دقیق به این هجمه ها لازم بود دست به کار شویم. اگر می خواستیم پاسخ را در قالب هایی مثل فیلم و انیمیشن بدهیم، زمان زیادی برای فراوری آن می برد، بنابراین بهترین قالب که سرعت بیشتری دارد و می توانست به خوبی پاسخ شبهات را بدهد کمیک بود

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "انتشار اینک آخرالزمان با صدای علیرام نورایی" امتیاز دهید

1 کاربر به "انتشار اینک آخرالزمان با صدای علیرام نورایی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار اینک آخرالزمان با صدای علیرام نورایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید