انتقاد عضو شورای شهر از بوی بد یک نهر در خیابان مولوی ، پاسخ شهردار منطقه چه بود؟

به گزارش وبلاگ عکس، عضو شورای شهر تهران از بوی بد یک نهر آب در خیابان مولوی انتقاد کرد که شهردار منطقه 12 بابت آن عذر خواست.

انتقاد عضو شورای شهر از بوی بد یک نهر در خیابان مولوی ، پاسخ شهردار منطقه چه بود؟

به گزارش وبلاگ عکس، ناصر امانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با نشان دادن تصاویری از عکس های یک جوی آب در خیابان مولوی که در شرایط نامناسبی قرار داشت، گفت: فکر می کنید این تصاویر متعلق به چه خیابانی است؟ این تصاویر جوی آب خیابان مولوی در 500 متری ساختمان شهرداری است و مردم منطقه مدعی بودند که چند سالی است این جوی آب لایروبی نشده؛ اما من مطمئن هستم که دو سه ماه است که این جوی همینطور به جامانده و در لجن داخل این جوی از موش و گربه مرده تا لباس و زباله دیده می گردد.

وی با بیان اینکه از بوی تعفن و لجن این جوی آب حتی دو دقیقه هم نمی گردد کنار آن ایستاد، ادامه داد: جای سوال است که رئیس خدمات شهری ناحیه این منطقه یک بار هم با پای پیاده از اینجا عبور نکرده؟! این موارد قابل قبول نیست و از شهردار منطقه می خواهیم که به این موضوع رسیدگی نمایند و برخورد عبرت آموز با متخلفان داشته باشند. چرا که یک سال پیش قرار بود این جوی آب عریض گردد و در قسمتی که کار رها شده این رخ داده است.

در ادامه جلسه امیر یزدی شهردار منطقه 12 ضمن عذرخواهی بابت شرایط لایروبی نهر خیابان مولوی، اظهار کرد: این خیابان شرقی- غربی و شیب آن منفی است و آب به راحتی در نهرها حرکت نمی کند و بعضاً ایستادگی دارد؛ متأسفانه فاضلابی که به وسیله بازاریان به نهرها منتقل می گردد، موجب بوی تعفن شده است.

شهردار منطقه 12 با بیان اینکه آب این نهرها با لجن کش خارج می گردد، اضافه نمود: ما در طرحی که به علت ترافیک سنگین خیابان مولوی با سختی اجرا می گردد، ناچاریم مقطع به مقطع پیش برویم تا بتوانیم مدیریت کنیم و تمام مجاری را ببندیم.

وی اضافه نمود: شرکت آبفا باید فاضلاب را به شبکه متصل کند اما این علت بر شرایط فعلی نمی گردد؛ بنابراین بنده عذرخواهی می کنم و بارها به شهردار ناحیه تذکر داده ام که نسبت به تعیین تکلیف این شرایط اقدام کند.

یزدی در ادامه این جلسه با بیان اینکه 90 درصد آبیاری رفیوژ میانی خیابان 17 شهریور مکانیزه است، گفت: برای پیاده رو نیز تأکید شده که بخشی از این فضا خالی از درخت نباشد چراکه منطقه 12 به شدت از لحاظ فضای سبز فقیر است.

وی با بیان اینکه سنگ کار شده در میدان امام(ره) به رغم نظر کارشناس به دستور معاونت عمرانی از سنگ های بزرگ استفاده شده است، گفت: بتن ریزی زیر سنگ ها به درستی اجرا شده بود اما سنگ ها تغییر و در ابعاد کوچک بارگذاری شد.

تصمیم نو برای ارتفاع ساختمان های اطراف مجلس

شهردار منطقه 12 با اشاره به بازدید معاون وزیر کشور از شرایط بازار، توضیح داد: دستگاه های دولتی باید در این زمینه وارد عمل شوند؛ چراکه بخش عمده ای از ایمنی بازار شبکه برق و فاضلاب است.

یزدی در مورد محدودیت ارتفاع در ساختمان های اطراف مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: مراکز حیاتی از لبه دیوار 150 متر حریم دارند و علاوه بر این 500 متر نیز حریم لحاظ شده و در مجموع ساختمان مجلس 650 متر حریم دارد که بسیار زیاد است و ما و مجلس با این موضوع موافق نیستیم و قرار بر این شد که شورای امنیت اصلاحاتی را در این خصوص اعمال کند.

به "انتقاد عضو شورای شهر از بوی بد یک نهر در خیابان مولوی ، پاسخ شهردار منطقه چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد عضو شورای شهر از بوی بد یک نهر در خیابان مولوی ، پاسخ شهردار منطقه چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید