این تصویر جنجالی عامل جدایی یک ستاره استقلال شد ؛ تصویری که برای اولین بار منتشر شد

به گزارش وبلاگ عکس، در تاریخ شنبه 22 مرداد 1401 در دوره مدیریت اسبق باشگاه فیشی به مبلغ 230 هزار یورو برای باشگاه سانتاکلارا ارسال می گردد. فیشی که بعدها معین می گردد جعلی بوده و باعث جدایی محمد محبی از استقلال شد.

این تصویر جنجالی عامل جدایی یک ستاره استقلال شد ؛ تصویری که برای اولین بار منتشر شد

به گزارش وبلاگ عکس، به جرات می توان از محمد محبی به عنوان یکی از دو ستاره فصل گذشته استقلال نام بود، بازیکنی که به همراه مهدی قایدی زوج ویرانگری را تشکیل و نقش زیادی در موفقیت های فصل گذشته تیمش داشت.

جدایی محمد محبی از استقلال اتفاق تلخ و ناراحت کننده برای طرفداران این تیم محسوب می گردد. در حالی که آنها انتظار داشتند باشگاه استقلال قرارداد ستاره بوشهری و ملی پوش تیم محبوبشان را تمدید کند که او قرارداد سه ساله ای را با باشگاه روستوف به امضا رساند.

محبی در پیغام خداحافظی خود با طرفداران استقلال به جعلی بودن فیشی که مدیریت اسبق در باشگاه برای باشگاه سانتاکلارا پرتغال فرستاده بود، اشاره نمود تا ثابت کند نقشی در این جدایی نداشته است. هرچند او به عنوان بازیکن می توانست برای بازی کردن در تیمی که علاقه قلبی به آن دارد پا فشاری نموده و مدیران باشگاه سانتاکلارا را تحت فشار بگذارد.

محبی که در زمان مصطفی آجورلو به استقلال آمد در متن پیغام خود با طعنه به مدیریت وقت استقلال در مورد فیش جعلی نوشت:

(باید خدمت شما عزیزان عرض کنم من ناچار به ترک استقلال هستم به خاطر مسائلی که همه می دونن و برمی گرده به زمان مدیریت مدیری که فیش جعلی را به باشگاه پرتغالی ارسال کرد و بعد از آن باشگاه پرتغالی حاضر به توافق نشد. امیدوارم که از این به بعد باشگاه بزرگ استقلال دچار هیچگونه مشکل مدیریتی نگردد و در برترین شرایط باشگاه داری قرار بگیرد و در آخر باید از همه شما طرفداران عزیز باشگاه بزرگ استقلال بابت تمام حمایت هایتان چه در لحظات خوب و چه در لحظات بد تشکر کنم و قطعا این فصل یکی از برترین فصل های زندگی ورزشی من خواهد بود و امیدوارم که روزی دوباره افتخار پوشیدن این لباس مقدس را در کنار شما داشته باشم.)

حالا این پرسش مطرح می گردد این فیش جعلی در زمان مدیریت چه کسی برای باشگاه سانتاکلارا ارسال شد؟

ایرنا با پیگیری های که انجام داد به فیش جعلی که برای باشگاه سانتاکلارا ارسال دست پیدا نموده است.

در تاریخ شنبه 22 مرداد 1401 دقیقا در زمانی که محبی راهی استقلال شد فیشی به مبلغ 230 هزار یورو برای باشگاه سانتاکلارا ارسال می گردد، فیشی که بعدها تعیین شد وجود خارجی نداشته و جعلی بوده است.

یکی از مسوولان باشگاه استقلال که در آن موقع در باشگاه استقلال حضور داشت اطلاعات تکمیل تری را در اختیار ایرنا قرار داد و گفت: در آن برهه زمانی این کارها را معاونت اجرایی استقلال با هماهنگی معاونت مالی انجام می داد.

وی اضافه کرد: فیش ارسالی برای باشگاه سانتاکلارا ارسال شد اما چند ماه بعد و زمانی که مدیریت اسبق برکنار شده بود باشگاه سانتاکلارا برای باشگاه استقلال نوتیس فرستاد که با توجه به عدم پرداخت پول، محمد محبی باید به این تیم پرتغالی برگردد.

مدیر استقلالی ادامه داد: پس از اخطار باشگاه سانتاکلارا فتح الله زاده مدیرعامل وقت باشگاه استقلال که به تازگی به باشگاه آمده بود به واحد بین الملل دستور پیگیری داد و پس از استعلام از بانک تعیین شد فیش ارسال شده برای باشگاه سانتاکلارا جعلی بوده است!

منبع: همشهری آنلاین

به "این تصویر جنجالی عامل جدایی یک ستاره استقلال شد ؛ تصویری که برای اولین بار منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این تصویر جنجالی عامل جدایی یک ستاره استقلال شد ؛ تصویری که برای اولین بار منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید