باید برای توسعه مالی کشور از ظرفیت صنعت گردشگری استفاده کرد

به گزارش وبلاگ عکس، ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، باید برای توسعه مالی کشور از ظرفیت صنعت گردشگری استفاده کرد.

باید برای توسعه مالی کشور از ظرفیت صنعت گردشگری استفاده کرد

علی حدادی، یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از ظرفیت های گردشگری غرب استان البرز اعلام کرد: امروز علاوه بر شناخت صنعت گردشگری باید برای توسعه مالی کشور هرچه بیشتر در این زمینه سرمایه گذاری داشت. گردشگری یکی از صنعت هایی است که می تواند جایگزین نفت باشد و با پتانسیل های خوبی که در گردشگری داریم، می توانیم گامهای موثری را در این حوزه در بخش مالی برداریم.

وی در ادامه ضمن بازدید از تپه ازبکی شهرستان نظرآباد و با اشاره به مکان تاریخی آن اظهار کرد: این مکان ظرفیت خوبی در راستای جب گردشگر است که می تواند آورده خوبی داشته باشد. در مجلس شورای اسلامی و در کمیسیون تلفیق بودجه ویژه ای به بخش گردشگری شده و مصوبات آن نیز در دست اقدام قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: در مجلس شورای اسلامی طی امسال برنامه ریزی خوبی در حوزه گردشگری با پتانسیل های خوب مشاهیر و اماکن مذهبی البرز بویژه شهرستان های غرب این استان خواهیم داشت. گردشگری در بخش فرهنگی برای تقویت فرهنگ کشور موثر است و باید با استفاده از این ظرفیت برای اعتلای فرهنگ، اعتقاد و باور در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی گامهای خوبی برداریم. هرگز نباید جانفشانی شهدا و ایثارگران که از ارکان مهم فرهنگی کشور هستند را فراموش کنیم.

وی در ادامه تاکید نمود: در امسال کوشش می گردد با همراهی وزیر، مباحث گردشگری البرز در سفر رئیس جمهور به این استان مورد پیگیری ویژه قرار گیرد.

تپه ازبکی نماد تمدن نظرآباد است و اولین خشت دست ساز بشر در این تپه کشف شد. علاوه بر این، از نظر مذهبی هم امامزاده ای در جوار همین تپه است که تلفیق تمدن و فرهنگ بعنوان هویت شهرستان نظرآباد بشمار می رود.

منبع: همگردی

به "باید برای توسعه مالی کشور از ظرفیت صنعت گردشگری استفاده کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید برای توسعه مالی کشور از ظرفیت صنعت گردشگری استفاده کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید