باید فضایی برای تضمین کیفیت و تربیت چند بعدی و چند ساحتی دانش&zwnjآموزان فراهم کنیم

به گزارش وبلاگ عکس، تهران (پانا) - دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت که همایش ملی آموزش در دوران کرونا به میزبانی استان فارس، فرصتی برای ترسیم و تبیین مدل و خط مشی آموزش و پرورش در 20 سال آینده است.

باید فضایی برای تضمین کیفیت و تربیت چند بعدی و چند ساحتی دانش&zwnjآموزان فراهم کنیم

به گزارش روابط عمومی شورای عالی آموزش و پرورش به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمود امانی در جلسه اعضای کمیته علمی همایش ملی آموزش در دوران کرونا که به صورت مجازی برگزار گردید، گفت: باید یک تفکر و ایدئولوژی مشترک و ثابت در امر آموزش شکل گیرد، هرچند که این امر بسیار دشواری است.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به محورهای همایش ملی آموزش در دوران همه گیری کرونا، گفت: این محورهای این همایش، همگی مساله های اصلی آموزش و پرورش کنونی و چند دهه آینده می باشد.

امانی ادامه داد: امیدواریم این همایش فرصتی را فراهم کند که گروه های مختلفی با یک دید عمیق و وسیع وارد حوزه تحقیق بشوند و به دور از محدودیت های کنونی برای آینده آموزش و پرورش طرح و تبیین مساله نمایند.

وی با طرح این سئوال که ابتدا باید از خود بپرسیم آموزش و پرورش 20سال آینده چگونه خواهد بود و ما با چنین آموزش و پرورشی چه نسبتی خواهیم داشت؟ اضافه کرد:باید با صرف زمان و انرژی و یک نگاه بلند مدت، فضایی برای تضمین کیفیت و تربیت چند بعدی و چند ساحتی دانش آموزان فراهم کنیم.

امانی با بیان اینکه آموزش در دوران کرونا در 3 سطح در حال اجرا است، گفت: سطح اول به عنوان سطح عمومی کشور با هدف روشن نگه داشتن چراغ آموزش کشور به صورت آموزش های غیر حضوری در حال برگزاری است.

دبیرکل شورای عالی اموزش و پرورش گفت: سطح دوم این امر اقداماتی است که از طریق وزارت آموزش و پرورش در حال اجرا است تا بستر حداقلی اولیه را ارتقا دهد اما سطح اصلی و عمیق تر مساله این است که باید فضایی از جنس تضمین و ارتقا کیفیت با توجه به سطوح بالای رشد و یادگیری و تربیت تمام ساحتی دانش آموزان با دغدغه مندی، تانی و پشتکار ایجاد کنیم.

یادآور می گردد همایش ملی آموزش در دوران کرونا، 13 و 14 اسفندماه 99 به میزبانی آموزش و پرورش فارس برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "باید فضایی برای تضمین کیفیت و تربیت چند بعدی و چند ساحتی دانش&zwnjآموزان فراهم کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید فضایی برای تضمین کیفیت و تربیت چند بعدی و چند ساحتی دانش&zwnjآموزان فراهم کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید