بخش هایی از نمایشگاه الکامپ به صورت غیرحضوری برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ عکس به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه ای، محمد ثروثی مدیر اجرایی الکامپ درباره حضور فعالان حوزه فاوا در این نمایشگاه گفت: تا به امروز شاهد استقبال خوب و مؤثر شرکت های تخصصی، اپراتورها و استارت آپ ها از الکامپ بوده ایم که با توجه به ادامه ثبت نام؛ در روزهای آینده گزارش های آن ارائه خواهد شد.

بخش هایی از نمایشگاه الکامپ به صورت غیرحضوری برگزار می گردد

وی اضافه نمود: این نمایشگاه را سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران از تاریخ 18 تا 21 تیرماه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مورد نظارت ستاد ملی مقابله با کرونا که برای کلیه نمایشگاه ها وجود دارد برگزار می نماید.

ثروتی درباره اهمیت برگزاری الکامپ گفت: صنعت فاوا ابزار مهم و مؤثری جهت مقابله با کرونا به شمار می رود و در این دوران شرکت های متعددی ابتکارات و نوآوری هایی داشته اند که عرضه آن ها در نمایشگاه الکامپ موضوعیت داشته و تقاضاهای متعددی نیز برای حضور در این نمایشگاه وجود داشت.

مدیر اجرایی الکامپ تاکید نمود: از طرفی تیرماه موعد برگزاری نمایشگاه الکامپ است و از نمایشگاه قبلی هم حدود 24 ماه گذشته است که احتیاج صنعت فاوا و مجموعه های استارت آپی به حضور در نمایشگاه ها به شدت احساس می شد و لذا بر اساس تقویم مصوب شرکت نمایشگاه ها، اقدام به معین این تاریخ شد.

ثروتی گفت: برگزاری نمایشگاه ها در بیشتر شهرهای کشور به ویژه در تهران از چندین هفته قبل مجدداً شروع شده است و در هفته های گذشته چندین نمایشگاه برپا شده که در آن شیوه نامه بهداشتی مورد تأیید ستاد ملی مقابله با کرونا اعمال شده است. ضمن اینکه باید توجه داشته باشیم که در حال حاضر مجتمع های تجاری، مراکز مالی و وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو فعال بوده و خود مردم مستقیماً اقدام به رعایت شیوه نامه ها بهداشتی می نمایند.

مدیر اجرایی الکامپ با تاکید بر اینکه باید لزوم تداوم کسب و کارها و تقویت آن ها هم زمان با رعایت شیوه نامه ها را در وضع کنونی کشور مدنظر قرار دهیم، اضافه نمود: سال جاری علاوه بر سالن های شرکت های فاوا و اپراتورها، حضور اکوسیستم نوآوری شامل استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان را در بخش الکام استارز خواهیم داشت و الکامپ سال جاری از حمایت ویژه معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان فناوری اطلاعات ایران برخوردار است.

مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ بیست و ششم با اشاره به موارد رعایت شیوه نامه های بهداشتی گفت: در نمایشگاه این دوره، از بازدیدنمایندگان تخصصی استقبال به عمل خواهد آمد. سیستم تهویه هوا تقویت شده و جریان هوا بهتر از سال های گذشته است. بسته های بهداشتی در زمان ورود به بازدیدنمایندگان تخصصی داده خواهد شد و در ورودی سالن ها نیز دروازه های ضدعفونی نماینده تعبیه شده است.

وی اضافه نمود: از تمامی بازدیدنمایندگان تب سنجی می گردد و ورود افراد بدون ماسک به تمامی فضاها ممنوع است و رعایت فاصله اجتماعی نیز کنترل می گردد.

ثروتی درباره دیگر تدابیر اتخاذ شده در الکامپ سال جاری گفت: در بخش غرفه سازی ها نیز شیوه نامه های خاصی مانند عدم وجود فضاهای بسته و مسقف، رعایت فاصله های اجتماعی، شیلدهای روی کانترها و سایر موارد وجود دارد که شرکت های غرفه ساز ملزم به رعایت آن ها هستند.

مدیر اجرایی الکامپ تاکید نمود: بخش هایی از نمایشگاه علاوه بر برپایی حضوری به صورت آنلاین و مجازی نیز برگزار خواهد شد و این باعث می گردد تعداد مخاطبان بیشتری از نمایشگاه و رویدادهای جانبی آن استفاده نمایند و دستگاه های دولتی نیز در این نمایشگاه به معرفی آخرین خدمات خود خواهند پرداخت.

ثروتی از شرکت ها و استارت آپ ها دعوت کرد که با مراجعه به سایت نمایشگاه الکامپ نسبت به ثبت نام و حضور در این نمایشگاه در موعد مقرر اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بخش هایی از نمایشگاه الکامپ به صورت غیرحضوری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش هایی از نمایشگاه الکامپ به صورت غیرحضوری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید