برهانی: خوب شروع کردیم اما کره باتجربه تر بود

به گزارش وبلاگ عکس، مائده برهانی بعد از شکست تیم ملی والیبال بانوان ایران برابر کره جنوبی گفت: یک بازی خیلی سخت داشتیم. در زمینی به میدان رفتیم که هواداران حریف حضور داشتند و ما با آن خیلی آشنا نبودیم. برابر تیمی به میدان رفتیم که به نظر من یکی از فینالیست های مسابقات خواهد بود و برای قهرمانی در این مسابقات حضور دارد.

برهانی: خوب شروع کردیم اما کره باتجربه تر بود

او در ادامه صحبت های خود اضافه نمود: در شروع نمایش خوبی داشتیم اما تیم کره با تجربه تر از ما بود و در زدن سرویس خیلی بهتر از ما عمل کردند و ما را به چالش کشیدند. در ادامه نتوانستیم مانند ابتدای مسابقه عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در بخش بعدی صحبت های خود درباره ادامه تورنمنت، شرح داد: شکست دادن کره یکی از اهداف ما بود اما تورنمنت تازه شروع شده است و یک بازی مهم برابر هنگ کنگ داریم و با شکست این تیم، وضعیت تیم ما به حالت خوب اولیه باز خواهد گشت. یک روز فرصت ریکاوری و استراحت داریم و همه بازیکنان دوست دارند وضعیت بهتری داشته باشند و برای این کار تلاش می کنیم.

برهانی در انتها صحبت های خود اضافه نمود: والیبال بانوان ایران پیشرفت بسیاری کرده و این موضوع در خیلی از صحنه های این مسابقه تعیین بود. امیدوارم برابر چین تایپه، قزاقستان، هنگ کنگ و تیم هایی از این دست، به پیروزی دست پیدا کنیم تا پیشرفت ما ملموس تر شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برهانی: خوب شروع کردیم اما کره باتجربه تر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برهانی: خوب شروع کردیم اما کره باتجربه تر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید