بسته های پستی مخدوش را از پستچی تحویل نگیرید

به گزارش وبلاگ عکس، مدیر کل شرکت پست گلستان گفت: شهروندان از گرفتن بسته پستی مخدوش از پستچی خودداری و محتوای بسته را در اداره پست آنالیز نمایند.

بسته های پستی مخدوش را از پستچی تحویل نگیرید

بعضی شهروندان گلستانی می گویند گاهی بسته پستی آن ها مخدوش به دستشان می رسد و پس از باز کردن بسته متوجه خسارت به محتویات داخل بسته می شوند، اما در پیگیری از اداره پست برای آنالیز موضوع به نتیجه ای نرسیده اند.

ایزد پناه مدیر کل اداره پست گلستان در این باره گفت: افراد هنگام تحویل گرفتن بسته پستی حتما به سالم بودن بسته دقت نمایند و بعد آن را تحویل بگیرند.

او اضافه نمود: اگر بسته ای مخدوش بود افراد از گرفتن بسته از پستچی خودداری نمایند و در اولین فرصت با مراجعه به مرکز پست شهر خود موضوع مخدوش بودن بسته را اعلام و خواهان آنالیز محتویات بسته شوند.

ایزدپناه ادامه داد: در این زمان بسته مخدوش شده مقابل کارشناس بخش مربوطه و صاحب بسته بازگشایی می گردد و و محتوای داخل آن مورد آنالیز قرار می گیرد.

او اضافه نمود: چنانچه به محتوای داخل بسته آسیبی وارد شده باشد موضوع صورت جلسه می گردد و بر اساس ارزش ریالی آن بسته تا سقف یک میلیون تومان هزینه خسارت از طرف شرکت پست پرداخت می گردد.

ایزدپناه گفت: برای حفظ سلامت بسته های پستی هنگام حمل و جابه جایی بسته ها در اداره پست استان از نوار نقاله و قفسه های فلزی استفاده می گردد.

او اضافه نمود: در گذشته بسته ها در کیسه های مخصوص جا به جا می شد که به علت به هم فشردگی هنگام بار زدن در کامیون ها دچار خسارت می شد.

ایزدپناه شرح داد: افراد حتما هنگام ارسال بسته های پستی خود از کارتن مناسب و پلاستیک های حبابدار برای پر کردن قسمت های خالی کارتن استفاده نمایند تا در صورت وارد آمدن فشار کمترین خسارت به بسته وارد گردد.

او گفت: استان گلستان جزو 10 استان پر ترافیک کشور در بحث ارسال مرسوله های پستی است.

وبلاگ عکس گلستان گرگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بسته های پستی مخدوش را از پستچی تحویل نگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته های پستی مخدوش را از پستچی تحویل نگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید