ترامپ: نشست بسیار خوبی درباره تحولات خاورمیانه داشتیم

به گزارش وبلاگ عکس، رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت نشست خوبی با دیگر مقامات آمریکایی درباره تحولات خاورمیانه، مسائل تجاری و ارتش آمریکا داشته است.

ترامپ: نشست بسیار خوبی درباره تحولات خاورمیانه داشتیم

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ عکس، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ظهر روز سه شنبه به وقت محلی با اعلام اینکه به تازگی نشستی با مقامات آمریکایی در مورد تحولات اخیر داشته است، نتایج این نشست را بسیار خوب ارزیابی کرد.

دونالد ترامپ طی پیامی در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر بدون اشاره به نام مقاماتی که در این نشست حضور داشته اند، گفت: یک نشست بسیار خوب درباره [تحولات] خاورمیانه، ارتش و تجارت داشتیم. اکنون در حال بازگشت به کاخ سفید جنوبی [مجموعه تفریحی مار-ئه-لاگو در فلوریدا] هستیم. در ادامه امروز آخرین اخبار اعلام خواهد شد.

نشست ترامپ و مقامات آمریکایی ساعاتی پس از انتشار خبر محاصره سفارت آمریکا در بغداد توسط معترضان عراقی، برگزار شده است. این معترضان پس از تشییع شهدای حملات هوایی آمریکا به پایگاه های گردان های حزب الله در غرب عراق، در برابر سفارت آمریکا در بغداد دست به تظاهرات گسترده زده و چادرهای تحصن را در محل به پا نموده اند.

معترضان عراقی شعارهایی بر ضد آمریکایی ها و لزوم اخراج آنها سر دادند، در پلاکاردی نوشته شده است: عراق دیگر برای آمریکا و مزدورانش امن نیست.

شامگاه یکشنبه هشتم دی، مواضع گردان های حزب الله عراق وابسته به حشد شعبی در شهر مرزی القائم استان الانبار (غرب عراق) هدف حملات هوایی آمریکا نهاده شد که به شهید و زخمی شدن ده ها نفر از نیروهای مردمی منجر شد.

جواد کاظم الربیعاوی مدیر دفتر عملیات مشترک حشد شعبی در بیانیه ای اظهار داشت: در نتیجه تجاوز جنایتکارانه به مواضع تیپ های 45 و 46 وابسته به حشد شعبی در شهر القائم در استان الانبار شمار شهدا و مجروحان به 27 شهید و بیش از 50 مجروح افزایش یافته است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ترامپ: نشست بسیار خوبی درباره تحولات خاورمیانه داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: نشست بسیار خوبی درباره تحولات خاورمیانه داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید