ترکیب احتمالی پرسولیس و استقلال در اولین ملاقات 1400، دو اتفاق ویژه خبرنگاران

به گزارش وبلاگ عکس، هروویه میلیچ با محرومیت محمد نادری و ابتلای بابک مرادی به کرونا پس از مدت ها به ترکیب اصلی استقلال باز می شود و مقابل پیکان به میدان می رود.

ترکیب احتمالی پرسولیس و استقلال در اولین ملاقات 1400، دو اتفاق ویژه خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ عکس، پس از به خاتمه رسیدن تعطیلات سال نو و فیفا دی، رقابت های لیگ برتر از سر گرفته شده و فردا در یکی از ملاقاتهای هفته نوزدهم، استقلال در شرایطی در ورزشگاه آزادی تهران میزبان پیکان خواهد بود که شاگردان مجیدی چشم انتظار لغزش پرسپولیس در مشهد هستند تا اختلاف خود را با این تیم کاهش داده و به انتظار بنشینند که فردا سپاهان نیز مقابل سایپا امتیاز از دست بدهد.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان: رشید مظاهری - سیاوش یزدانی - محمدحسین مرادمند - هروویه میلیچ - سیداحمد موسوی - مسعود ریگی - آرش رضاوند - وریا غفوری - فرشید اسماعیلی - ارسلان مطهری - شیخ دیاباته

ملاقات تیم های پرسپولیس و شهرخودرو در شرایطی برگزار می گردد که محرومیت شش ماهه عیسی آل کثیر به خاتمه رسیده و او سرخپوشان را در بازی فردا همراهی خواهد نمود اما در ترکیب اصلی نخواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پدیده: حامد لک - سیدجلال حسینی - مهدی شیری - محمدحسین کنعانی زادگان - سعید آقایی - کمال کامیابی نیا - میلاد سرلک - امید عالیشاه - وحید امیری - شهریار مغانلو - مهدی ترابی

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ترکیب احتمالی پرسولیس و استقلال در اولین ملاقات 1400، دو اتفاق ویژه خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی پرسولیس و استقلال در اولین ملاقات 1400، دو اتفاق ویژه خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید