خبرنگاران 100 میلیارد ریال تسهیلات در حوزه ارتباطات خراسان جنوبی تخصیص یافت

به گزارش وبلاگ عکس، بیرجند - خبرنگاران - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: بسته تسهیلاتی با اعتبار 100 میلیارد ریال به منظور حمایت از ایجاد اشتغال و تقویت زیست بوم کارآفرینی در حوزه فناوری اطلاعات استان تخصیص یافت.

خبرنگاران 100 میلیارد ریال تسهیلات در حوزه ارتباطات خراسان جنوبی تخصیص یافت

به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی، مصطفی بهی در نخستین نشست کارگروه استانی تسهیلات وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بر ضرورت اطلاع رسانی موضوع به فعالان این حوزه تاکید نمود و اضافه نمود: واحدهای صنفی فعال در حوزه ICT، شرکت ها و کسب و کارهای نوپای دارای اپلیکیشن و بازی های موبایلی، شرکت ها و کسب و کارهای غیر نوپای حوزه فاوا، همچنین متقاضیان ایجاد و توسعه شتاب دهنده های سازمانی در صورت احراز شرایط لازم می توانند از تسهیلات مذکور بهره مند شوند.

وی توضیح داد: تسهیلات تخصیص یافته در این طرح با بهره های 5 و 9 درصد و تا سقف 30 میلیارد ریال و بازپرداخت حداکثر 48 ماهه، پس از تایید کارگروه استانی و ثبت نام در سامانه ایران کارفا به آدرس www.irankarfa.ir ، به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می گردد.

براساس این گزارش متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط اختصاصی پرداخت تسهیلات مذکور و ارسال درخواست تسهیلات به وب سایت این اداره کل یا سامانه ایران کارفا مراجعه نمایند.

پس از ابلاغ ساختار جدید کارگروه استانی تسهیلات وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران، اولین جلسه کارگروه با مسئولیت مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و حضور رییس پارک علم و فناوری، مدیر شعب پست بانک استان، معاون دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری و رییس نظام صنفی رایانه ای استان برگزار گردید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 100 میلیارد ریال تسهیلات در حوزه ارتباطات خراسان جنوبی تخصیص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 100 میلیارد ریال تسهیلات در حوزه ارتباطات خراسان جنوبی تخصیص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید