دکتر نکست، دستیار سلامتی شما (دکتر نکست، پزشک همواره همراه شما)

به گزارش وبلاگ عکس، هماهنگی بین کارها و وظایف روزانه و انجام مراقبت های پزشکی و سلامتی، کار ساده ای نیست! پیدا کردن پزشک باتجربه و متبحر، گرفتن نوبت، انجام آزمایش ها و چکاپ ها، ثبت فشار خون و شرایط سلامتی، مصرف درست و به موقع داروها و داشتن اطلاعات نو و موثق درباره بیماری ها و سلامتی، همه از مواردی هستند که در دنیای شلوغ امروز، به سختی می توان برای آنها زمان کافی صرف کرد.

دکتر نکست، دستیار سلامتی شما (دکتر نکست، پزشک همواره همراه شما)

اگر شما هم در دسته افرادی قرار می گیرید که همواره زمان آزمایش ها و چکاپ هایشان را فراموش می نمایند یا فرصت کافی برای گرفتن نوبت و مراجعه به مطب را ندارند، حتما باید به فکر یک دستیار هوشمند جامع سلامتی باشید که حواسش به پرونده های پزشکی و شرایط سلامتی شماست!

اپلیکیشن دکتر نکست، پزشک و دستیار سلامتی شماست که در هر لحظه و هر مکان می توانید به آن دسترسی داشته باشید. با یاری این برنامه، شما در سفر، سر کار یا مهمانی به پرونده پزشکی، داروها و جدیدترین اطلاعات علمی و پزشکی دسترسی خواهید داشت.

بسیاری از افرادی که به شرایط سلامتی و پزشکی خود اهمیت می دهند، با وب سایت دکترنکست آشنا هستند و قبلا از امکانات آن استفاده نموده اند. اما حالا دکتر نکست اپلیکیشن خود را هم منتشر نموده است و شما راحت تر از قبل می توانید به تمام امکانات دکترنکست دسترسی داشته باشید. اما این امکانات چه هستند و چطور به حفظ سلامتی شما یاری می نمایند؟

دیگر در صف انتظار مطب ها نمانید

حتما برای شما هم پیش آمده که مجبور شوید زمان زیادی را برای گرفتن نوبت سپری کنید اما با اپلیکیشن دکترنکست می توانید به سادگی و در یک چشم به هم زدن، از پزشک موردنظرتان نوبت بگیرید. با توجه به اینکه تعداد بسیار زیادی از پزشکان از سراسر کشور در این اپلیکیشن عضو هستند، با نصب این برنامه می توانید به اطلاعات مطب دکتر مورد نظرتان و زمان های خالی پزشک دسترسی داشته باشید و برترین زمان برای مراجعه به پزشک را انتخاب نموده و آن را رزرو کنید.

حتی از راه دور ویزیت شوید!

در اپلیکیشن دکتر نکست، بیشتر از 50000 پزشک در سراسر کشور ثبت نام نموده اند و شما می توانید به صورت غیرحضوری به وسیله آنها ویزیت شوید. این امکان به شما اجازه می دهد با صرف هزینه، زمان و انرژی بسیار کمتری، درباره شرایط سلامتی و بیماری هایتان با پزشک متخصص صحبت کنید. بنابراین، فاصله جغرافیایی از مطب پزشک، نداشتن زمان کافی و یا شلوغ بودن برنامه های روزانه شما، مسئله ای برای سلامتی تان به وجود نخواهد آورد.

با چشم باز انتخاب کنید

انتخاب پزشک مناسب، یکی از دل مشغولی های افرادی است که در پی راه حلی برای بیماری خود می گردند. خوشبختانه اپلیکیشن دکترنکست این مشکل را حل نموده و شما در این برنامه، به بانک جامع اطلاعاتی از پزشکان مختلف دسترسی خواهید داشت. با توجه به استقبال پزشکان از این اپلیکیشن، شما در دکتر نکست به اطلاعات بیشتر از 50000 نفر از برترین پزشکان دسترسی دارید و می توانید از پزشک موردنظرتان به راحتی نوبت بگیرید. این اپلیکیشن، ویژگی مهم دیگری هم دارد و اطلاعات پزشکان اطراف تان را به شما نمایش می دهد. به این ترتیب در صورتی که در سفر، احتیاج به پزشک پیدا کردید، این قابلیت به یاری شما خواهد آمد.

پرونده پزشکی تان، همواره همراه شما

با دانلود اپلیکیشن دکترنکست، نگرانی تان در خصوص همراه داشتن پرونده پزشکی رفع خواهد شد! در این اپلیکیشن، شما همواره به پرونده تان دسترسی خواهید داشت و می توانید در هر بار مراجعه به پزشک، روند تغییرات و شرایط سلامتی تان را مشاهده کنید. از دیگر مزایای وجود این پرونده پزشکی، دسترسی راحت تر پزشک به اطلاعات قبلی شماست. هنگامی که به پزشک جدیدی مراجعه می کنید، شرح دقیق شرایط بیماری تان، برای انتخاب روش مناسب لازم است. در بعضی موارد، کمبود اطلاعات کافی باعث می گردد که کار درمان کندتر پیش برود یا با اختلال روبرو گردد. در پرونده پزشکی دکتر نکست، تمام اطلاعات مورد احتیاج و فرآیند درمان ثبت شده و به صورت اتوماتیک در مراجعه های بعدی به اطلاع پزشک مراجع شما می رسد.

مراقب سلامتی تان باشید!

در اپلیکیشن دکترنکست برای اندروید که به تازگی منتشر شده است، بخشی با نام سلامت من وجود دارد که به شما امکان می دهد اطلاعات مربوط به فشار خون و قند خون را ثبت کنید. ثبت این اطلاعات به شما یاری می نماید که روند سلامتی خود را دنبال کنید. بعلاوه اگر به مسائل فشار خون و یا دیابت مبتلا هستید، این بخش به شما یاری می نماید که تاثیر تغییر سبک زندگی تان روی فشار خون و قند خونتان را آنالیز کنید. بعلاوه در این برنامه، مقالات علمی و پزشکی روز جهان تحت نظر متخصصین و پزشکان منتشر می گردد و شما می توانید به راحتی به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن دکتر نکست را به چه کسانی توصیه می کنیم؟

اگر به سلامتی تان اهمیت می دهید و یا ترجیح می دهید از اطلاعات پزشکی باخبر باشید، استفاده از این دستیار هوشمند سلامتی را به شما توصیه می کنیم. دکتر نکست، در طول فعالیت 3 ساله خود، پیروز شده که با بیش از 50000 پزشک همکاری نموده و تبدیل به مرجعی برای پیدا کردن متخصص، گرفتن نوبت و صدور نسخه برای بیماران گردد. حالا این پلتفرم، گام بزرگ دیگری برداشته و اپلیکیشن خود را منتشر نموده است. با دانلود اپلیکیشن دکترنکست برای اندروید، شما می توانید به پرونده های پزشکی و اطلاعات درمانی تان سریع تر از قبل دسترسی داشته باشید و از امکانات پزشکی مختلف بهره مند شوید.

منبع: یک پزشک

به "دکتر نکست، دستیار سلامتی شما (دکتر نکست، پزشک همواره همراه شما)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکتر نکست، دستیار سلامتی شما (دکتر نکست، پزشک همواره همراه شما)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید