راز تشدید حملات ائتلاف سعودی همزمان با آتش بس نمایشی در یمن

به گزارش وبلاگ عکس، العهد در مطلبی با اشاره به تشدید جنگ افروزی ائتلاف سعودی علیه ملت یمن آورده است: تشدید حملات ائتلاف سعودی همزمان با آتش بس اعلام شده از سوی سعودی ها موضوع عجیب و غریبی نیست و یمنی ها می دانند که این آتش بس ائتلاف آمریکایی-سعودی، به مفهوم دادن فرصت برای جمع و جور کردن اوضاع و مقدمه ای برای تشدید حملات جدید محسوب می شود.

راز تشدید حملات ائتلاف سعودی همزمان با آتش بس نمایشی در یمن

این رسانه لبنانی می نویسد: از زمان اعلام آتش دو هفته ای سعودی در هشتم آوریل جاری، دامنه حملات نظامی ائتلاف سعودی تشدید شده است. هیچ روزی از روزهای آتش بس بدون حملات هوایی دشمن نبوده است و جنگنده های سعودی استانهای الجوف، مآرب و صنعا را آماج یورش های خود قرار داده اند. همچنین یورش های زمینی بیشتر شده است.

العهد گزارش داد: با وجود تبلیغات گسترده رسانه ای درباره آتش بس و استقبال شورای امنیت و سازمان ملل و بیانیه های تایید از سوی کشورهای مختلف اما احدی در برابر تشدید حملات هوایی و زمینی از سوی ائتلاف سعودی در یمن موضعی اتخاذ نکردند. آنها به طرحهای صنعا که راهکار واقعی را پایان محاصره کامل یمن و خاتمه دادن به جنگ ائتلاف سعودی علیه یمن می داند، توجهی نکردند. آنها تمایلی برای پایان بحران یمن به شکل جدی و مسئولانه ندارند.

العهد نوشت: سعودی ها در ورای آتش بس به دنبال تحقق دستاوردهای نظامی و میدانی هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "راز تشدید حملات ائتلاف سعودی همزمان با آتش بس نمایشی در یمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راز تشدید حملات ائتلاف سعودی همزمان با آتش بس نمایشی در یمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید