رضایی: تنها مربیان جودو، والیبال و تکواندو مورد تایید کمیته ملی پارالمپیک هستند

به گزارش وبلاگ عکس، دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک با اشاره به عقد قرارداد با مربیان تیم های جودو، تکواندو و والیبال برای حضور در بازیهای پارالمپیک توکیو گفت: به جز مربیان این 3 رشته که از نظر آیین نامه مورد تایید کمیته ملی پارالمپیک هستند وضعیت مربیان سایر رشته ها برای حضور در پارالمپیک توکیو معین نیست.

رضایی: تنها مربیان جودو، والیبال و تکواندو مورد تایید کمیته ملی پارالمپیک هستند

هادی رضایی در گفت وگو با وبلاگ عکس، درباره وضعیت مربیان تیروکمان معلولان برای حضور در قهرمانی آسیا تایلند و این که آیا این مربیان از نظر آیین نامه کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام به تایلند مورد تایید هستند یا خیر؟ اظهار کرد: مسابقات قهرمانی آسیا تایلند چون برای کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو است و در سطح آسیا برگزار می گردد ارتباطی به کمیته ملی پارالمپیک ندارد و اعزام مربیان بستگی به صلاحدید فدراسیون مربوطه دارد. در این مسابقات نیز چون ورزشکاران ما هنوز پیروز به کسب سهمیه در رشته W1 نشده اند کمیته هزینه اعزام تنها 2 ورزشکار یعنی مجید کاکوش و محمدرضا زندی را پرداخت می نماید و هزینه اعزام مابقی ورزشکاران و مربیان بر عهده خود فدراسیون است.

وی گفت: ما زمانی می توانیم با مربیان پاراتیروکمان برای حضور در پارالمپیک توکیو قرارداد ببندیم که براساس آیین نامه کمیته ملی پارالمپیک مورد تایید ما باشند. در حال حاضر به جز مربیان جودو، تکواندو و والیبال که دوشنبه هفته آینده قرارداد آنها در کمیته بسته و به آنها حقوق پرداخته می گردد، مربیان سایر رشته های ورزشی هنوز مورد تایید ما نیستند.

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک اضافه نمود: همان طور که قبلا نیز اعلام کردیم تنها کسب سهمیه برای ما مهم نیست، سیاست کمیته ملی پارالمپیک براساس مدال آوری است و ورزشکارانی امکان اعزام به پارالمپیک توکیو را دارند که رکورد آنها در حد مدال باشد.

رضایی توضیح داد: در حال حاضر تیم دوومیدانی ما برای کسب سهمیه آبان ماه راهی امارات می گردد و رقابت های تیراندازی نیز برای کسب سهمیه در استرالیا در حال برگزاری است، بعد از خاتمه این مسابقات عملکرد مربیان آنها از نظر مدال آوری و کسب سهمیه ورزشکاران مورد آنالیز قرار می گیرد و سپس اعلام می کنیم که طبق آیین نامه کمیته ملی پارالمپیک با مربیان آنها برای حضور در پارالمپیک توکیو قرارداد می بندیم یا خیر؟

وی در خاتمه با اشاره به کسب 44 سهمیه پارالمپیک توکیو توسط ورزشکاران گفت: با توجه به نایب قهرمانی تیم ملی فوتبال پنج نفره در قهرمانی آسیا تایلند در حال حاضر تعداد سهمیه های کسب شده توسط ورزشکاران برای پارالمپیک 2020 توکیو به 44 سهمیه رسید. البته این که فوتبال پنج نفره تحت حمایت کمیته ملی پارالمپیک قرار می گیرد یا خیر، در جلسه آسیب شناسی که هفته آینده در محل کمیته برپا می گردد، معین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رضایی: تنها مربیان جودو، والیبال و تکواندو مورد تایید کمیته ملی پارالمپیک هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: تنها مربیان جودو، والیبال و تکواندو مورد تایید کمیته ملی پارالمپیک هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید