زائران عمره پول های پرداختی را چطور پس بگیرند؟

به گزارش وبلاگ عکس، غلامرضا رضایی درباره ثبت نام نمایندگان عمره مفرده اظهار کرد: افرادی که برای عمره مفرده ثبت نام نموده اند و به هر دلیلی دیگر نمی خواهند بیش از این منتظر باشند و قصد دارند وجوه پرداختی خود را پس بگیرند، می توانند به دفاتر خدمات زیارتی که ثبت نام را انجام داده اند، مراجعه نمایند.

زائران عمره پول های پرداختی را چطور پس بگیرند؟

وی ادامه داد: این افراد با ثبتِ انصراف خود در سامانه ثبت نام، می توانند فرم انصراف را دریافت نمایند و با مراجعه به بانک برای استرداد وجوه پرداختی خود اقدام نمایند؛ بعد از طی این مراحل، حداکثر تا 24 ساعت پول به حساب آن ها واریز خواهد شد.

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت توضیح داد: با توجه به اینکه هنوز زمان اعزام ها معین نشده، برای سنگین نشدن بار مسئولیت سازمان حج و زیارت، ثبت نام برای تشرف به عمره را متوقف نموده ایم اما به محض معین زمان اعزام ها، دوباره امکان ثبت نام را متناسب با ظرفیتی که ایجاد می گردد، فراهم می کنیم.

وی در ادامه گفت: نکته حائز اهمیتی که وجود دارد این است که افرادی که قصد پس گرفتن وجوه پرداختی خود را دارند، نوبتشان برای اعزام محفوظ است و به محض اینکه ظرفیتی برای اعزام معین گردد، در اولویت خواهند بود.

رضایی در پاسخ به اینکه احتمال منتفی شدن اعزام زائران تا انتها سال وجود دارد؟ اظهار کرد: هنوز جای امیدواری برای برقراری سفرها در مدت به جای مانده تا انتها سال وجود دارد ضمن اینکه مقامات عربستانی و شرکت های خدمات دهنده به عمره گزاران، به سفر ایرانی ها علاقمند و امیدوار هستند این مشکل طی روزهای آینده رفع گردد اما برای اینکه بیش از این شرمسار زائران نشویم، ضمن عذرخواهی از آن ها، امکان پس گرفتن وجوه را فراهم کردیم و در عین حال اولویت اعزام را برایشان حفظ می کنیم.

طبق برنامه ریزی های اجرا شده به وسیله سازمان حج و زیارت قرار بود نخستین گروه از زائران عمره مفرده پس از 8 سال ساعت 2:30 بامداد چهارشنبه 13 دی ماه راهی سرزمین وحی شوند اما پس از اعلام تأخیر در اعزام زائران، همه پروازهایی که قرار بود از تهران مشهد و اصفهان انجام گردد به طور کلی لغو شد و هنوز هم خبری از زمان ازسرگیری اعزام ها نیست اما مسئولان مربوطه در کوشش برای حل مشکل هستند.

منبع: گردشبان

به "زائران عمره پول های پرداختی را چطور پس بگیرند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زائران عمره پول های پرداختی را چطور پس بگیرند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید