ساپینتو هم برای فتح الله زاده شمشیر را از رو بست ، طوفان سرمربی پرتغالی علیه مدیرعامل در راه است

به گزارش وبلاگ عکس، طبق شنیده ها همچنان از ساپینتو به عنوان یکی از مخالفان سرسخت فتح الله زاده در استقلال نام برده می گردد.

ساپینتو هم برای فتح الله زاده شمشیر را از رو بست ، طوفان سرمربی پرتغالی علیه مدیرعامل در راه است

جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال دیروز برای دومین بار در هفته اخیر با حضور اعضا برگزار گردید که براساس گزارش رسانه رسمی این باشگاه، در این جلسه هیچ بحث جدیدی درخصوص تغییرات مدیریتی مطرح نشد و براساس تصمیم اعضای محترم هیات مدیره در جلسه قبلی، علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال به کار خود در این باشگاه ادامه می دهد. این درحالی است که بعد از ابقای این چهره در جلسه قبلی که روز دوشنبه برگزار گردید؛ فتح الله زاده به همراه مظلومی در برنامه فوتبال برتر حاضر شد و مناظره جنجالی را به اتفاق رئیس سازمان خصوصی سازی برگزار کردند.

بر همین اساس و به واسطه بعضی افشاگری ها بلافاصله بعد از این برنامه حدس ها شدت گرفته و بعضی رسانه ها این طور ادعا کردند که قرار است به سرعت علی فتح الله زاده از مدیرعاملی استقلال برکنار شده و فرد دیگری جایگزین این چهره گردد. هرچند استوری قربان زاده، مدیرعامل شرکت خصوصی سازی که سه شنبه شب منتشر شد به این شایعات قوت بخشیده تا همگان انتظار داشته باشند خروجی جلسه بعدازظهر چهارشنبه، متفاوت تر از چیزی باشد که در واقعیت به وقوع پیوست.

با همه این تفاسیر همان طور که پیش از این نوشته بودیم با وجود آن که در باشگاه استقلال از بازیکن و کادرفنی گرفته تا طرفدار و پیشکسوت در این برهه زمانی همه و همه مخالف ادامه همکاری با علی فتح الله زاده هستند اما هیات مدیره با علم به اینکه زمان به میزان کافی از دست رفته و جابه جایی قدرت زمان دیگری را خواهد کشت، بیشتر از دغدغه حضور افراد نگران اخلال در دریافت پول برای تامین منابع مالی به منظور پرداخت به استراماچونی هستند تا فعلا خیالی برای برکناری مدیرعامل باقی نماند ضمن اینکه بعد از افشا شدن بسیاری از حقایق مالی، اعضای هیات مدیره به نوعی تابلوی فرار ممنوع را نیز جلوی فتح الله زاده قرار داده اند تا در این مدت علاوه بر کوشش برای تامین منابع مالی، بسیاری از واقعیت ها در زمان مدیریت این چهره معین گردد.

نکته قابل توجه اینکه طبق شنیده ها همچنان از ساپینتو به عنوان یکی از مخالفان سرسخت فتح الله زاده در استقلال نام برده می گردد این درصورتی است که صحبت های اخیر مدیرعامل استقلال مبنی بر پرداختی به این سرمربی پرتغالی بعد از آن که وی اعلام نموده بود 4 ماه هست حقوقی دریافت ننموده، موجبات خشم این سرمربی را فراهم نموده و شاید همین امر باعث گردد تا نشست خبری طوفانی را قبل یا بعد از بازی با آلومینیوم از سرمربی بعضا عصبانی استقلال ببینیم.

از سوی دیگر هر میزان که خروجی جلسه عصر دیروز مطابق میل آقای مدیرعامل بود اما همزمان با برگزاری این جلسه پایان قربان زاده به وعده اش عمل نموده و با افشاگری مجدد درخصوص چک های بازیکنان استقلال که در دست فتح الله زاده بود به وی فرصت داد تا شنبه این پول ها را پس بدهد.

سازمان خصوصی سازی در بیانیه ای که رئیس این سازمان وعده انتشارش را داده بود، به موضوعات مربوط به مدیریت استقلال پرداخت و در یادداشتی نسبتا طولانی این موضوع را مورد آنالیز قرار داد. در بند چهارم این بیانیه جنجالی آمده است: تمرکز آنالیز های اجرا شده این هیات معطوف به تخلفات اجرا شده درخصوص پرداخت مبلغ 5 میلیارد تومان به آقای رسول احتیاجی، کارپرداز جناب آقای فتح الله زاده بابت 5 فقره چک برگشتی (معادل 500 میلیون تومان) است و بدیهی است آنالیز موارد مشابه این مساله، احتیاج به رسیدگی های بیشتری دارد. بنابراین، پرداخت مبلغ 5 میلیارد تومان هیچ وجه قانونی نداشته و آقای فتح الله زاده باید حداکثر تا تاریخ شنبه 19/1/1402، تمامی مبلغ پرداخت شده برای این چک ها را به باشگاه مسترد کند. البته که سازمان خصوصی سازی موضوع یادشده را به وسیله مراجع ذی صلاح نیز پیگیری خواهد نمود.

منبع: همشهری آنلاین

به "ساپینتو هم برای فتح الله زاده شمشیر را از رو بست ، طوفان سرمربی پرتغالی علیه مدیرعامل در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساپینتو هم برای فتح الله زاده شمشیر را از رو بست ، طوفان سرمربی پرتغالی علیه مدیرعامل در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید