شهدا همه هستی خود را تقدیم کردند

به گزارش وبلاگ عکس، سرتیپ حسین رحیمی بیان داشت: شهد نوشین شهادت را تنها کسانی می نوشند که در مکتب عشق، ایثار و ایمان برترین بوده اند و چه بسیار کسانی که در این مکتب یک شبه راه صد ساله را پیموده اند.

شهدا همه هستی خود را تقدیم کردند

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ عکس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرتیپ پاسدار حسین رحیمی با حضور در منزل خانواده شهید خادم الحسینی با اشاره به اینکه شهادت میراث انبیاء اولیا و صلحا است که خداوند به بندگان خاص خود ارزانی می دارد، بیان داشت: شهد نوشین شهادت را تنها کسانی می نوشند که در مکتب عشق، ایثار و ایمان برترین بوده اند و چه بسیار کسانیکه در این مکتب یک شبه راه صد ساله را پیموده اند.

وی با اشاره به اینکه شهیدان خالصانه و خاضعانه همه هستی خود را در تبق اخلاص گذاشته و آن را بی هیچ چشم داشتی تقدیم خداوند متعال نموده اند، افزود: پاداش و عوض شهیدان را خدا خواهد داد همانگونه که وعده داده است که شهیدان عند ربهم یرزقون هستند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه شهیدان و ایثارگران ما در دفاع مقدس که هم آوردی نابرابر و ناجوانمردانه در برابر دشمنی تا بن دندان مسلح بود، گفت:رزمندگان اسلام با دستانی خالی، اما با سلاح ایمان و اراده ایستادند و مردانه از حدود و ثغور این مرز و بوم دفاع کردند و نشان دادند جوانان و مردان و زنان این سرزمین از تبار علویون و فاطمیون هستند و هرگز تسلیم ظلم و زور نخواهند شد.

وی افزود: ثمرات و برکات دلاور مردی های شهیدان و ایثارگران همچنان جاری و ساری است بگونه ای که دشمنان ما بعد گذشت سال های متمادی از سرانجام جنگ 8 ساله همچنان توان رویارویی با ما را در خود نمی بینند.

سردار رحیمی گفت: در باغ شهادت همیشه در نیروی انتظامی باز باز است و هر از گاهی شهیدی از سبزپوشان سرو قامت نیروی انتظامی در دفاع از ارزش های دینی تقدیم می نماید تا خدشه ای به امنیت و آرامش جامعه و ارد نگردد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه تکریم شهدا و خانواده گرانقدر آن ها را بر خود لازم می دانیم، افزود: دیدار خانواده معظم شهدا توفیق بزرگی است که خداوند متعال به ما ارزانی می دارد و از این بابت خداوند را شاکریم.

وی در سرانجام با اشاره به اینکه نام شهدا زینت بخش کوچه ها و خیابان های شهر و دیار ماست، عنوان داشت: نام شهدا بر تارک کوچه ها و ... در حقیقت نماد شجاعت، مظلومیت، پایداری، استقامت، مردانگی است که باید پاس داشته گردد و هرگز به بوته فراموشی سپرده نگردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شهدا همه هستی خود را تقدیم کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهدا همه هستی خود را تقدیم کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید