شکار قورباغه مردابی به وسیله مار چمنی

به گزارش وبلاگ عکس، این لحظه باورنکردنی است که یک مار چمنی در حال بلعیدن بی رحمانه یک قورباغه بزرگ مردابی به تصویر کشیده شد.

شکار قورباغه مردابی به وسیله مار چمنی

به گزارش وبلاگ عکس، این مار قبل از بلند شدن از آب با دوزیست عظیمی که بین دندان های نیشش گرفتار شده بود در حال شیرجه زدن در مرداب ها مشاهده شد.

قورباغه مرداب محکوم به فنا، که در حال بلعیدن در منطقه حفاظت شده طبیعی Oare Marshes در کنت بریتانیا دیده می گردد، در ابتدا به علت ضخامت آن با یک ماهی اشتباه گرفته شد.

استیو کالوم، 69 ساله، که این تصاویر را گرفته می گوید: مار ها به طور کلی به خوبی پنهان شده اند، اما من دیدم که این مار در مرداب شیرجه می رود و به یک صید بزرگ رسیده است.

وی اضافه کرد: ما در ابتدا به علت ضخامت آن فکر می کردیم ماهی است، اما با آنالیز دقیق تر متوجه شدیم که در واقع یک قورباغه مردابی است.

مار های چمنی اغلب در ماه های تابستان در نزدیکی حوضچه ها در زیر نور خورشید دیده می شوند. این خزندگان خارق العاده طولانی ترین مار بریتانیا هستند و طول آن اغلب می تواند بیش از سه فوت باشد. مار های چمنی معمولاً خاکستری و سبز هستند، اما دارای یقه زرد و سیاه متمایز در اطراف گردن و خطوط سیاه در طول بدن خود هستند.

آن ها شکارچیان کشنده قورباغه ها، وزغ ها و دیگر موجودات کوچک هستند، اما با اولین صدای نزدیک شدن انسان بلافاصله مخفی می شوند.

این خزندگان بدون زهر به عنصر غافلگیری تکیه نمایند و طعمه های ناآگاه خود را می گیرند. دوزیستانی که مار های چمنی در پی آن ها می روند، اغلب هنگام بلعیدن هنوز زنده هستند.

منبع: فرارو

به "شکار قورباغه مردابی به وسیله مار چمنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکار قورباغه مردابی به وسیله مار چمنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید