صدرنشینی پژو در رالی قیمت ها ، معرفی ارزان ترین خودرو بازار

به گزارش وبلاگ عکس، خبرنگاران : رصد بازار خودروهای پرتیراژ در سومین هفته مهرماه نشان دهنده آن است که پژو 206 صندوقدار به عنوان یکی از مدل های این خانوده پس از یک هفته افت قیمت، سومین هفته مهرماه را با افزایش 20 میلیون تومانی به سرانجام رساند و پژو 206 تیپ 5 نیز افزایش قیمت 17 میلیون تومانی را تجربه کرد.

صدرنشینی پژو در رالی قیمت ها ، معرفی ارزان ترین خودرو بازار

به گزارش وبلاگ عکس؛ ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در آخرین روز هفته سوم مهرماه سمند LX با موتور EF7و سمند سورن در بازار موجود نبوده و به گفته فعالان بازار خودرو عرضه این دو مدل خودرو در این روزها بسیار محدود بوده که این امر موجب شده تا فروشندگان نسبت به معامله این خودرو خوداری نمایند به همین دلیل این دو خودرو را در سومین هفته مهرماه در بازار مهر کم یابی را بخورند.

معرفی ارزان ترین خودرو بازار

پراید 131 را می توان در حال حاضر ارزان ترین خودرو در میان پرتیراژها در بازار دانست، براساس ارزیابی بازار در حال حاضر این خودرو با بازه قیمتی 130 تا 131 میلیون تومان در بازار معامله می گردد، هرچند این خودرو توانسته عنوان ارزان ترین خودرو در میان پرتیراژها را از آن خود کند، اما نسبت به هفته قبل مهرماه از رشد قیمت بی نصیب نبوده است و رشدی نزدیک به 5 درصدی داشته است.

رشد قیمت خانواده 206 صندوق دار

از سوی دیگر ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در سومین هفته مهرماه پژو 206 صندوقدار را با افزایش 20 میلیون تومانی به پایان رساند و با قیمت 320 میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد.

قیمت پژو 206 تیپ2 نیز در سومین هفته مهر ماه نیز با قیمت 256 میلیون تومان معامله شد، مقایسه قیمت این خودرو نیز نسبت به مدت مشابه هفته قبل از رشد حدود 5 درصدی قیمت پژو 206 تیپ دو حکایت دارد. تیپ 5 این خودرو نیز از رشد قیمتی 17 میلیون تومانی را در سومین هفته مهرماه تجربه کرد و با قیمت 325 میلیون تومان در بازار معامله شد و رشد 5.5 درصدی را تجربه کرد.

سمند در بازار چند؟

سمند lx نیز در سومین هفته مهر ماه با قیمت 225 میلیون تومانی خرید و فروش شد و نسبت به هفته قبل رشدی بیش از 3 درصدی را ثبت کرد. اما در مورد سمند LX با موتور EF7 نیز که در سوم مهر ماه با قیمت 255 میلیون تومان خرید و فروش شد و می توان گفت در میان هواداران سمند خودرویی محبوب محسوب می گردد، به دلیل عرضه کم این هفته در خرید و فروش نشد.

سمند سورن نیز که در هفته گذشته 287 میلیون تومان در بازار عرضه شد در این هفته همانند سمند LX با موتور EF7 در بازار معامله نشد.

قیمت خانواده تیبا در بازار

تیبا صندوقدار هم سومین هفته مهر ماه رشد قیمت را ثبت کرد و این هفته را با رشد قیمت حدود 4درصد پشت سرگذاشت و در بازار با قیمت 155 تا 157 میلیون تومان معامله شد.

تیبا2 این خودرو، اما در دومین هفته رشدی 2 درصدی را ثبت کرد و با قیمت 170تا 174 میلیون تومان معامله شد. ساینا نیز با رشدی بیش از 4 درصدی نسبت به هفته قبل با قیمتی 170 تا 173 میلیون تومانی در بازار خرید و فروش شد.

منبع: اقتصادنیوز

به "صدرنشینی پژو در رالی قیمت ها ، معرفی ارزان ترین خودرو بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدرنشینی پژو در رالی قیمت ها ، معرفی ارزان ترین خودرو بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید