قیمت دنا پلاس توربو دنده ای در کارخانه و بازار

به گزارش وبلاگ عکس، قیمت دنا پلاس توربو دنده ای بدون تغییر نسبت به روز پنجشنبه، دوم تیرماه روی سطح 492 میلیون تومان متوقف شد. البته این توقف قیمت در روز سه شنبه پس از یک افزایش دو میلیون تومان رخ داد. در روز دوشنبه 30 خرداد، دنا پلاس توربو دنده ای 490 میلیون تومان خرید و فروش می شد.

قیمت دنا پلاس توربو دنده ای در کارخانه و بازار

به گزارش وبلاگ عکس، در ابتدای هفته گذشته نیز دنا پلاس توربو دنده ای 494 میلیون تومان میان فروشندگان و خریداران دست به دست می شد، اما در روز یکشنبه، سدان آبی پوشان جاده مخصوص با کاهش 4 میلیون تومانی روبرو شد و تا سطح 490 میلیون تومان عقب نشینی کرد.

نکته قابل توجه اینجاست که این خودرو در 28 اسفند 1400 حدود 458 میلیون تومان قیمت داشت. در نخستین روز های فروردین نیز قیمت آن به 466 میلیون تومان رسید. حالا پس از اتمام بهار، دنا پلاس توربو دنده ای افزایش 26 میلیون تومانی را به ثبت رسانده است.

در خصوص قیمت کارخانه محصول نیز آنالیز ها نشان می دهد که هم اکنون ایران خودرو، دنا پلاس توربو دنده ای را به مشتریان با قیمت 345 میلیون و 855 هزار تومان تحویل می دهد. این موضوع به ما این نکته را یادآوری می نماید که یک اختلاف قیمت 147 میلیون تومانی میان قیمت کارخانه و بازار این خودرو وجود دارد.

منبع: فرارو

به "قیمت دنا پلاس توربو دنده ای در کارخانه و بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت دنا پلاس توربو دنده ای در کارخانه و بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید