عکس ، شیائومی از شال گردن عجیب خود رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ عکس، گجت نیوز نوشت: شیائومی با رونمایی از یک شال گردن هوشمند با قابلیت های گرمایشی جالبی مثل امکان تنظیم دما، به استقبال فصل سرد زمستان رفت.

عکس ، شیائومی از شال گردن عجیب خود رونمایی کرد

وزهای پایانی سال میلادی، معمولا با هوای سرد و دمای زیر صفر در بسیاری از منطقه ها همراه است. طبق گزارش ها، چین قوی ترین موج سرمای زمستانی را از تاریخ 26 نوامبر (5 آذر) تجربه خواهد نمود. کاهش شدید دما، بیش از 30 استان و شهر را تحت تاثیر قرار خواهد نمود. علاوه بر آن نیز، مردم باید با بارش باران، برف و وزش باد شدید دست و پنجه نرم نمایند. اینجاست که به منظور یاری به سپری کردن روزهای سرد زمستان، شرکت شیائومی از یک شال گردن هوشمند با قابلیت کنترل دما بر اساس پلتفرم یوپین رونمایی نموده است.

بیشتر بخوانید:

عکس | یک کشف حیرت انگیز در نزدیکی اهرام ثلاثه؛ ملکه ای که تا امروز ناشناخته به جای مانده بود

احیا ویروس زامبی به وسیله دانشمندان در سیبری!

عکس | ببر تاسمانی، شکارچی بی نظیری که آخرین بار یک قرن پیش دیده شد

این گجت عجیب اولین بار به وسیله لی جون، مدیرعامل شیائومی به وسیله حساب کاربری ویبو معرفی گردید. بنابراین به نظر می رسد که محصول گرمایشی این شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است. شال گردن هوشمند شیائومی قادر به گرم نگه داشتن کاربر است و برای این کار از مواد پرنماینده عایق حرارتی داخلی Dupont استفاده می نماید. این گجت هم چنین به فناوری گرمایش نانولوله کربنی با خلوص بالا و سنسور دما مجهز است.

شال گردن شیائومی می تواند در عرض 3 ثانیه گرم گردد و می توان آن را در سه سطح با دمای 38، 45 و 50 درجه سانتی گراد تنظیم کرد. ورق گرمایش فوق العاده بزرگ این گجت نه تنها قادر به محافظت از سرما است، بلکه به خوبی محدوده گردن را گرم می نماید.

علاوه بر ویژگی های فوق، شال گردن هوشمند شیائومی از قابلیت های حفاظتی و دمای حداکثری، اتصال کوتاه، مدار باز و سایر موارد پشتیبانی می نماید. هم چنین در صورت بروز اختلال، سیستم هوشمند آن به طور اتوماتیک خاموش خواهد شد. این گجت هم چنین در ماشین لباسشویی نیز قابل شستشو است.

شال گردن هوشمند گرمایشی Xiaomi Smart Healing با قیمت 149 یوان (21 دلار) عرضه می گردد و در حال حاضر به وسیله وب سایت Youpin در چین قابل خریداری است. ناگفته نماند که خریداران چینی این گجت، یک پاوربانک 5000 میلی آمپر ساعتی رایگان نیز دریافت خواهند کرد که می توانید برای شارژ دستگاه از آن بهره ببرید.

227321

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، شیائومی از شال گردن عجیب خود رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، شیائومی از شال گردن عجیب خود رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید