قدرت زوم باورنکردنی دوربین سامسونگ گلکسی اس24

به گزارش وبلاگ عکس، زومیت نوشت: شایعات درباره گلکسی اس 24 مدت ها قبل از اینکه حتی توسعه گلکسی اس 23 تمام گردد، آغاز شده بود. یکی از این شایعات حاکی از آن است که گلکسی اس 24 اولترا دوربین تله فوتو بهبودیافته ای خواهد داشت و امروز افشاگری اطلاعاتی در این زمینه فاش نموده است.

قدرت زوم باورنکردنی دوربین سامسونگ گلکسی اس24

براساس توییت منتشرشده به وسیله افشاگری به نام RGcloudS، گلکسی اس 24 اولترا دارای دوربین تله فوتو با روشنایی Gen4 و دیافراگم بین F2.5 و F.9 خواهد بود. هر دوی این موارد دوربین تله فوتو را قادر به ثبت تصاویری با زوم 150 برابری می نماید که در مقایسه با زوم 100 برابری در گلکسی اس 22، 50 درصد بیشتر است.

نکته جالب تر این است که افشاگر ادعا می نماید دوربین تله فوتو در گلکسی اس 24 می تواند قابلیت زوم متغیر داشته باشد. ماه گذشته، زمانی که LG Innotek دوربین تله فوتویی را معرفی کرد که می توانست محدوده زوم پیوسته از 4x تا 9x را ارائه دهد، ما امیدوار بودیم که گلکسی اس 24 هم بتواند قابلیتی مشابه داشته باشد و به نظر می رسد شاهد وجود چنین قابلیتی در پرچم دار 2024 این شرکت خواهیم بود.

به گفته این افشاگر، دوربین تله فوتو در گلکسی اس 24 باوجود ارائه قابلیت زوم بسیار بهتر نسبت به نسل قبلی خود، هنوز هم به خوبی دوربین می 13 اولترا شیائومی خواهد بود. این موضوع نشان می دهد که گوشی پرچم دار آینده شیائومی احتمالا دوربین تله فوتو شگفت انگیزی خواهد داشت. باتوجه به اینکه Mi 13 شیائومی قرار است در نمایشگاه MWC 2023 معرفی گردد، می تواند تهدیدی جدی برای گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ باشد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "قدرت زوم باورنکردنی دوربین سامسونگ گلکسی اس24" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدرت زوم باورنکردنی دوربین سامسونگ گلکسی اس24"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید