قصد خرید پمپ هیدرولیک رکسروت رادارید؟

به گزارش وبلاگ عکس، خبرنگاران؛ آیا می دانید یک پمپ هیدرولیک رکسروت با کیفیت باید دارای چه مشخصاتی باشد؟ برای خرید این پمپ به چه مواردی باید دقت کرد؟ همانطور که می دانید، پمپ رکسروت نوعی پمپ است که برای انتقال سیالات هیدرولیک به کار می رود. این پمپ با استفاده از قطعات مختلفی مانند پروانه، شفت، و بدنه پمپ، سیال را از یک نقطه وارد پمپ می نماید و آن را با فشار بالا به سوی نقاط دیگر منتقل می نماید.

قصد خرید پمپ هیدرولیک رکسروت رادارید؟

این پمپ در صنایع مختلف از جمله خودروسازی، ماشین آلات، صنایع پالایش نفت، صنایع غذایی، صنایع نفت و گاز، صنایع کشاورزی، نساجی و امور ساختمانی استفاده می گردد.اگر دوست دارید با نحوه خرید صحیح پمپ هیدرولیک رکسروت بیشتر آشنا شوید در ادامه ما را همراهی کنید.

آیا انواع پمپ هیدرولیک رکسروت را می شناسید:

اجازه دهید ابتدا تعریف کوتاهی از انواع پمپ هیدرولیک رکسروت داشته باشیم:

1- پمپ هیدرولیک پیستونی

این پمپ هیدرولیک دو روغن درون سیلندر را همپوشانی نموده و با جریان سیالی که ایجاد می نماید فشار را بالا می برد. در مقابل پمپ های دیافراگمی کوچکتر هستند و برای کاربردهای سنگین مانند هیدرولیک صنعتی و ماشین آلات کشاورزی استفاده می شوند.

2- پمپ هیدرولیک چرخ دنده ای

پمپ های چرخ دنده ای با دو یا چند چرخ دنده کمترین صدا و حرارت را در کارکرد خود دارند. این پمپ ها معمولاً برای دستگاه های پرس و برش استفاده می شوند.

3- پمپ هیدرولیک اکسیال پیستونی

در این حالت پمپ بصورت مستقیم به رگل انتقال گر متصل شده است و جریانی که با استفاده از پیستون ایجاد می گردد فشار را بالا می برد.

4- پمپ هیدرولیک سلنوی

پمپ های هیدرولیک سلنوی از یک چرخ دنده چرخان بصورت مستقیم استفاده نمی نماید. در عوض، یک کلاهک برای سلنوی بصورت مستقیم به آرماتور متصل است.

5- پمپ هیدرولیک پارسونیک

پارسونیک تحت لیسانس رکسروت فراوری می شوند. این پمپ های هیدرولیک در دستگاه های یاریی و خودروهای نو مورد استفاده قرار می گیرند.

مشخصات فنی پمپ هیدرولیک رکسروت

1- ظرفیت

توانایی پمپ برای انتقال مایعات با حجم مشخص در واحد زمان.

2- فشار

قدرت پمپ برای ایجاد فشار در سیستم هیدرولیک.

3- سرعت

سرعت چرخش پمپ به واحد زمان.

4- دبی

حجم مایعاتی که پمپ در واحد زمان به سیستم تزریق می نماید.

5- قطر سوراخ و خروجی

قطر لوله های ورودی و خروجی پمپ.

6- نوع موتور

نوع موتور استفاده شده در پمپ، مثل موتورالکتریکی یا دیزل.

7- جنس بدنه

جنس بدنه پمپ، از نوع فولاد یا آلومینیوم.

8- وزن

وزن کل پمپ به همراه تجهیزات جانبی.

9- ابعاد

ابعاد پمپ به منظور نصب در فضای محدود.

10- راندمان

درصد تبدیل توان مصرفی به توان خروجی پمپ

راهنمای خرید پمپ هیدرولیک رکسروت

پمپ های هیدرولیک رکسروت (Rexroth)، یکی از معتبرترین برندهای جهانی در صنعت هیدرولیک هستند. این پمپ ها به علت بازده بالا، پایداری و عملکرد بهینه، بسیار محبوب هستند. برای خرید پمپ های هیدرولیک رکسروت بهتر است از راهنمای زیر بهره ببرید:

تحقیقات

یکی از مهم ترین مراحل برای خرید پمپ هیدرولیک، تحقیقاتی است که برای شناخت بهتر از بازار و مشخص نوع احتیاج انجام می گردد. برای این منظور، بهتر است که در پی جمع آوری اطلاعات از مراکز معتبر در اینترنت و مشاوره با کارشناسان و فنی کاران هیدرولیک باشید.

نوع پمپ

پمپ هیدرولیک رکسروت در مدل های مختلفی فراوری می شوند که هر کدام برای کاربردهای خاصی مناسب هستند. برای خرید پمپ مناسب، باید نوع احتیاج و نحوه کاربرد خود را بدانید.

آنالیز کیفیت

برای خرید بهتر است که محصولاتی که تحت نظارت و کنترل کمپانی رکسروت فراوری شده اند را انتخاب کنید، چرا که پمپ های هیدرولیک رکسروت قطعات و مکانیزم های قدرتمندی دارند. بعلاوه، بهتر است برند محصول را آنالیز کنید و فقط از فروشندگان رسمی و معتبر خرید کنید.

قیمت

پمپ هیدرولیک رکسروت قیمت بالایی دارد. به همین علت باید قیمت محصول را مقایسه کنید تا از برترین قیمت خریداری مطمئن شوید.

خدمات پس از فروش

برای خرید پمپ های رکسروت، بهتر است از فروشگاه هایی که خدمات پس از فروش قوی دارند و قادر به ارائه خدمات مطلوب هستند، خرید کنید.

جنس بدنه

برای خرید پمپ های هیدرولیک رکسروت باید نحوه استفاده و کاربردهای مختلف پمپ را با جنس بدنه، اندازه جریان، فشار و حجم آن مطابقت داده و خریدی آگاهانه داشته باشید.

تعمیر پمپ هیدرولیک

پمپ های هیدرولیک رکسروت بعد از مدتی تعمیر و نگهداری احتیاج دارند. برای خرید این نوع پمپ های هیدرولیک حتماً قبل از هر کاری اطلاعاتی درباره قابلیت تعمیر آنها بدست آورید.

آنالیز مشخصات فنی و کاربردی پمپ ها، از کیفیت و قیمت مناسب، بعلاوه اطمینان از خدمات پس از فروش، می تواند به شما در انتخاب برترین پمپ هیدرولیک یاری کند. در کل، برای خرید پمپ های هیدرولیک رکسروت، باید احتیاجهای خود را آنالیز کنید و در پی راه هایی جهت خرید بهینه باشید و فقط از فروشندگان واجد شرایط و برندهای معتبر خرید کنید.

5 نکته طلایی جهت خرید پمپ هیدرولیک رکسروت

این پمپها برای مشتریانی که احتیاج به قطعاتی با عملکرد برتر هستند، پیشنهاد می گردد. برای خرید پمپ هیدرولیک Rexroth، به موارد زیر توجه کنید:

احتیاج های خود را بشناسید

چه نوع پمپ هیدرولیکی را می خواهید؟ آیا پمپ هیدرولیکی برای استفاده در کدام صنعت و یا برای کاربرد خاصی احتیاج است؟ با پاسخ به این پرسش ها، انتخاب پمپ Rexroth راحت تر خواهد بود.

کاربری پمپ را آنالیز کنید

قبل از خرید پمپ هیدرولیک Rexroth، باید آنالیز کنید که پمپ در چه کاربری و شرایطی استفاده خواهد شد. در این آنالیز باید به فشار پمپ، نوع روغن انتقالی، سهولت دسترسی به قطعات یدکی و شرایط حمل و نقل دقت کنید.

قیمت پمپ Rexroth را مقایسه کنید

قبل از خرید پمپ هیدرولیک Rexroth، باید قیمت آن را با محصولات مشابه از برندهای دیگر مقایسه کنید. این کار به شما یاری می نماید تا از مناسبترین قیمت برای یک پمپ Rexroth با کیفیت بالا برخوردار شوید.

به نظرات مشتریان توجه کنید

نظرات مشتریانی که از پمپ های هیدرولیکی Rexroth استفاده نموده اند، می تواند در انتخاب محصول برای شما مفید باشد. با مطالعه نظرات، می توانید به مشکلاتی که مشتریان دیگر با پمپ Rexroth داشته اند، پی ببرید و انتخاب بهتری داشته باشید.

از فروشگاه های معتبر خرید کنید

خرید پمپ هیدرولیک Rexroth از فروشگاه های معتبر و با سابقه، باعث اطمینان شما در خصوص کیفیت محصول خریداری شده می گردد. بعلاوه، این فروشگاه ها اغلب قیمت های رقابتی و تخفیف های ویژه ای برای محصولات خود دارند.

از تعمیر و نگهداری پمپ پیستونی هیدرولیک رکسروت چه می دانید

پمپ های پیستونی هیدرولیک از نوع پیچشی یا دنده ای هستند و برای انتقال سیالات در سیستم های هیدرولیکی استفاده می شوند. برای تعمیر و نگهداری این پمپ ها می توانید از راهکارهای زیر بهره ببرید:

- تعمیرات منظم و نگهداری مستمر

برنامه ریزی منظم برای تعمیر و نگهداری پمپ های پیستونی هیدرولیک باعث افزایش عمر پمپ و بهبود عملکرد آن خواهد شد. در این راستا، تعویض سیالات، فیلترها و حفظ سطح حساسیت استفاده از پمپ می تواند یاری کننده باشد.

- آنالیز کارکرد پمپ های پیستونی هیدرولیک

هربار که این پمپ استفاده می گردد، باید به دقت آنالیز گردد. اگر به هر علتی عملکرد پمپ از حالت عادی خارج شده باشد، باید آن را تعمیر کرد و یا با پمپ نو جایگزین کرد.

- نگهداری صحیح و تعویض قطعات

نگهداری و تعویض قطعاتی همانند مهره ها، واشرها، بوشینگ ها و سیم های نگهدارنده یکی از برترین راه های حفظ عملکرد پمپ های پیستونی هیدرولیک است.

منبع: هیدلند

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "قصد خرید پمپ هیدرولیک رکسروت رادارید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قصد خرید پمپ هیدرولیک رکسروت رادارید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید