مشکل اشتغال قهرمانان حل می گردد، تشکیل کارگروه پروژه های ناتمام

به گزارش وبلاگ عکس، سید حمید سجادی شامگاه شنبه در حاشیه تجلیل از مدال آوران مسابقات کشتی دنیا در بابلسر در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به اینکه مشکل اشتغال قهرمانان حل می گردد، اضافه نمود: در حال تهیه فهرست هستیم و یک به یک مشکل اشتغال قهرمانان حل می گردد.

مشکل اشتغال قهرمانان حل می گردد، تشکیل کارگروه پروژه های ناتمام

وی با عنوان اینکه مراسم اصلی تجلیل از قهرمانان و مدال آوران با حضور رئیس جمهور برگزار می گردد، اضافه نمود: جوایز اصلی قهرمانان که از قبل مصوب و اعلام شده بود، در این مراسم تقدیم می گردد.

وی جایزه مدال آوران طلا در مسابقات جهانی را دو میلیارد تومان بیان نمود و گفت: بعلاوه ارگان ها و سازمان ها و مردم و خیران نیز به میزان توان و سهم، از قهرمانان تجلیل خواهند کرد.

سجادی یادآور شد: جوایز قهرمانان المپیک و پارالمپیک طبق برنامه ریزی انجام شده در ماه ربیع و با حضور رئیس جمهور توزیع می گردد.

وزیر ورزش و جوانان درباره پروژه های ورزشی نیمه کاره به ویژه سالن ورزشی پنج هزار نفره کشتی جویبار گفت: یک کارگروه و تیم ویژه ای برای تکمیل و رصد پروژه های نیمه کاره تشکیل شده است و با تأمین منابع نسبت به تکمیل اقدام می گردد.

وی با عنوان اینکه مازندران استانی درجه یک در حوزه کشتی است، گفت: باید گزارش پروژه های نیمه کاره به وسیله تیم ویژه تهیه و ارسال گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مشکل اشتغال قهرمانان حل می گردد، تشکیل کارگروه پروژه های ناتمام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل اشتغال قهرمانان حل می گردد، تشکیل کارگروه پروژه های ناتمام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید