مشکل تأمین تجهیزات زنگ خطری برای شمشیربازی اردبیل است

به گزارش وبلاگ عکس، هادی صباغی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با مدیران هیئت های ورزشی استان اردبیل مطرح کرد: متاسفانه افزایش قیمت ها و گرانی تجهیزات شمشیربازی زنگ خطر توسعه این رشته ورزشی را در اردبیل به صدا در آورده است.

مشکل تأمین تجهیزات زنگ خطری برای شمشیربازی اردبیل است

وی با بیان اینکه در حدود 80 درصد از تجهیزات شمشیربازی وارداتی است، اضافه کرد: گرانی و یا عدم امکان تأمین آسان بعضی از تجهیزات مسائل زیادی را گریبانگیر ورزشکاران نموده است.

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل ادامه داد: از مدیران ورزشی استان اردبیل تقاضامندیم تا به مشکل تأمین تجهیزات شمشیربازان توجه ویژه ای داشته و با رایزنی با مسئولان ملی حمایت های لازم را برای تداوم درخشش ورزشکاران اردبیلی در سطوح ملی و باشگاهی فراهم نمایند.

صباغی با ابراز امیدواری برای رفع سازی مشکل تأمین تجهیزات ورزشی شمشیربازان اردبیلی، یادآور شد: در امسال 17 شمشیرباز استان اردبیل به اردوهای مختلف تیم ملی دعوت شدند و این موضوع از توسعه کیفی این رشته در اردبیل خبر می دهد.

سالن تخصصی کاراته در اردبیل راه اندازی گردد

نایب رئیس هیئت کاراته استان اردبیل نیز در این نشست مطرح نمود: نبود سالن تخصصی کاراته در استان اردبیل به شدت احساس شده و امیدواریم مسئولان ورزشی این امکان اساسی و مهم را برای کاراته کاهای اردبیلی فراهم نمایند.

به گفته موسیوند با راه اندازی سالن تخصصی کاراته در میزبانی از مسابقات مختلف ورزشی ملی و حتی فراملی نیز به مشکل برنخواهیم خورد.

نایب رئیس هیئت کاراته استان اردبیل با بیان اینکه حمایت مجموعه ورزشی استان از اعزام کاراته کاها باعث حضور در تمامی مسابقات مهم و افزایش تجربه و انگیزه ورزشکاران خواهد شد، اضافه کرد: در امسال تا کنون 340 مدال کشوری توسط ورزشکاران اردبیلی کسب شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مشکل تأمین تجهیزات زنگ خطری برای شمشیربازی اردبیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل تأمین تجهیزات زنگ خطری برای شمشیربازی اردبیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید