مهاجم خارجی پرسپولیس به زودی در تهران

به گزارش وبلاگ عکس، به علت عملکرد ضعیف شرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی تیم پرسپولیس در این تیم، کادرفنی سرخپوشان علاقه ای به همکاری مجدد با این بازیکن در فصل تازه لیگ برتر نداشت، اما به نظر می رسد نظر مربیان این تیم تغییر نموده است!

مهاجم خارجی پرسپولیس به زودی در تهران

با وجود شروع تمرینات پرسپولیس برای حضور در لیگ برتر بیست و دوم، اما تمیروف که در ازبکستان حضور دارد در تمرینات غایب است چرا که عنوان شده بود کادرفنی پرسپولیس او را نمی خواهد و قراردادش فسخ خواهد شد، اما اینطور که به نظر می رسد، کادرفنی سرخپوشان نظرشان در مورد تمیروف عوض شده است.

در همین رابطه باشگاه پرسپولیس برای این مهاجم ازبکستانی بلیت هواپیما تهیه نموده تا تمیروف 7 جولای (16 تیر) به تهران برگردد. از آنجایی که بین تهران و تاشکند همه روزه پرواز مستقیم وجود ندارد، به همین دلیل این بازیکن از تاشکند راهی دوبی خواهد شد و پس از توقف چند ساعته در فرودگاه این شهر، به تهران خواهد آمد.

با این شرایط به نظر می رسد که تمیروف از سه روز دیگر در تمرینات پرسپولیس حاضر گردد، اما حضور او به منزله ادامه همکاری با این مهاجم ازبکستانی نخواهد بود.

قرار است کادرفنی پرسپولیس چند روزی تمرینات تمیروف را درنظر بگیرند و پس از آن نظر نهایی خود را برای ماندن یا جدایی قطعی این بازیکن اعلام نمایند. به نظر می رسد این تصمیم کادرفنی برای این خواهد بود که اگر مهاجم خارجی دوم به جز کاسیانو به پرسپولیس نیاید، آن ها دست خود را در خط حمله خالی ننمایند.

منبع: فرارو

به "مهاجم خارجی پرسپولیس به زودی در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم خارجی پرسپولیس به زودی در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید