موشک بالستیک عاشورا، تاج صنعت موشکی ایران

به گزارش وبلاگ عکس، موشک بالستیک میان برد عاشورا، یکی از دستاورد های مهم صنعت دفاعی کشور در حوزه موشکی بوده و با برخورداری از سر جنگی به وزن 750 کیلوگرم، شکارچی سیستم های ضد موشکی دشمن است.

موشک بالستیک عاشورا، تاج صنعت موشکی ایران

به گزارش اندازه، نیرو های مسلح ایران با ساخت انواع موشک با قابلیت های دور بردی و نقطه زنی، کیلومتر ها فراتر از مرز های کشور برای جمهوری اسلامی ایران بازدارندگی ایجاد نموده اند.

موشک بالستیک میان برد عاشورا، یکی از دستاورد های مهم صنعت دفاعی کشور در حوزه موشکی است، سوخت این محصول دفاعی بومی جامد است، موشک عاشورا دارای سرعتی معادل 6 ماخ بوده و کاملاً ایرانی رادار گریز است.

موشک بالستیک عاشورا شکارچی سیستم های ضد موشکی دشمن است، سر جنگی این موشک 750 کیلوگرم وزن دارد و برد آن معادل دو هزار و 500 کیلومتر است.

موشک بالستیک عاشورا، تاج صنعت موشکی ایران لقب گرفته است، این موشک با برخورداری از قدرت تخریب بالا، اهداف و تجهیزات دشمن را با خاک یکسان می نماید.

موشک بالستیک نوعی موشک است که بخش اعظمی از راستا خود را به صورت منحنی و یا به شکل توپ طی می نماید، پیشرانه این موشک ها مهم ترین ویژگی آن ها به تعداد می رود، موشک های بالستیک می توانند بردی از 150 تا 5 هزار کیلومتر داشته باشند، نمونه های برد بلند این موشک ها توانایی خروج از جو را دارد.

منبع: فرارو

به "موشک بالستیک عاشورا، تاج صنعت موشکی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موشک بالستیک عاشورا، تاج صنعت موشکی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید