وینیسیوس جونیور رهبری کمیته ضد نژادپرستی فیفا را بر عهده خواهد گرفت

به گزارش وبلاگ عکس، وینیسیوس جونیور ستاره رئال مادرید در چند ماه اخیر بار ها مورد توهین های نژادپرستانه قرار گرفته و این حملات و توهین ها جنجالی در فوتبال اسپانیا و جهان به پا نموده است.

وینیسیوس جونیور رهبری کمیته ضد نژادپرستی فیفا را بر عهده خواهد گرفت

حال جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا گفته که وینیسیوس جونیور، ستارۀ برزیلی رئال مادرید رهبری کمیته نو ضد نژاد پرستی فیفا را برعهده خواهد گرفت. به گزارش رویترز، اینفانتینو از تشکیل کمیتۀ نو ضدنژادپرستی خبر داده که رهبری آن با وینیسیوس بوده و مجازات های سخت تری را برای رفتار تبعیض آمیز در فوتبال پیشنهاد می نمایند. ستاره جوان لوس بلانکوس بار ها و بار ها در فوتبال اسپانیا در معرض توهین های نژادپرستانه قرار گرفته و در ورزشگاه مستایای والنسیا طرفداران تیم علیه وینیسیوس شعار نژادپرستانه سر دادند و جنجالی در فوتبال اسپانیا به پا شد.

جیانی اینفانتینو روز پنجشنبه پس از ملاقات با وینیسیوس و اعضای تیم ملی فوتبال برزیل که روز شنبه در بارسلونا به مصاف گینه می روند، گفت:

دیگر در هیچ مسابقه فوتبالی شاهد شعار های نژادپرستانه نخواهیم بود. اگر چنین شعار هایی سر داده گردد، آن بازی باید فورا متوقف گردد. دیگر کافی است. من از وینیسیوس جونیور خواسته ام که رهبری کمیته نو ضد نژادپرستی فیفا را برعهده بگیرد تا آن ها مجازات های سختری را علیه نژادپرستی ارائه نمایند تا بعدا این قوانین به وسیله تمامی فدراسیون ها در سرتاسر دنیا اعمال شوند.

باید صدای بازیکنان و آنچه را که آن ها برای کار در یک محیط امن تر احتیاج دارند را بشنویم. ما در خصوص آن بسیار جدی هستیم. ما به مجازات های سخت تری احتیاج داریم. دیگر نمی توانیم نژادپرستی را در فوتبال تحمل کنیم. به عنوان رئیس فیفا، احساس می کنم باید شخصاً با وینیسیوس در خصوص آن صحبت کنم.

منبع: فرارو

به "وینیسیوس جونیور رهبری کمیته ضد نژادپرستی فیفا را بر عهده خواهد گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وینیسیوس جونیور رهبری کمیته ضد نژادپرستی فیفا را بر عهده خواهد گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید