چه کارهایی را بعد از تابستان ادامه دهیم؟

به گزارش وبلاگ عکس، تابستان رو به انتها می رود و جای خود را به فصل شروع سال تحصیلی یعنی پاییز می دهد. تابستان برای دانش آموزان، دانشجویان، اساتید و معلمان فصل مناسبی برای انجام بعضی از کارها است. کارهایی که شاید در فصل های دیگر سال هم بتوان انجام داد ولی در اوقات فراغت ماه های داغ تابستان وقت بیشتری برای انجام آنها وجود دارد.

چه کارهایی را بعد از تابستان ادامه دهیم؟

هرچند بعضی از افراد نداشتن وقت را برای ادامه ندادن بعضی امور در فصل های دیگر سال بهانه می نمایند، اما در اصل وقت برای انجام این کارها وجود دارد و باید با یک برنامه ریزی خوب این امور را ادامه دهیم.

در این مطلب می خواهیم بعضی از امور که می توانیم آنها را در پاییز، زمستان و بهار هم ادامه دهیم آنالیز کنیم.

ورزش کنیم

اگر در تابستان به باشگاه های مختلف ورزشی سر بزنید، متوجه خواهید شد که استقبال از ورزش در این فصل داغ بسیار زیاد است. افراد برای ورزش در تابستان محدودیتی در رشته ها ندارند. از بدنسازی، فوتبال، فوتسال و والیبال گرفته تا رشته های رزمی و حتی ورزش های کم هوادار همه رشته ها در تابستان خواستار دارند.

به گزارش ویرلن؛ اما وقتی پاییز آغاز می گردد، ورزش کردن پایان می یابد و بعضی از افراد به راحتی ورزش کردن را به بهانه درس خواندن کنار می گذارند. در حالی که با حدود 3 تا 6 ساعت وقت از 168 ساعت زمانی که در هفته داریم می توانیم ورزش را ادامه دهیم.

استخر برویم

بعضی از افراد فقط تابستان را فرصت مناسب برای شنا کردن و رفتن به استخر می دانند. هر چند سال ها قبل، زمانی که بیشتر استخرهای کشور روباز بود و به ندرت استخرهای سرپوشیده پیدا می شدند، استقبال از استخر در تابستان توجبه پذیر بود. اما این روزها که بیشتر استخرهای کشور سرپوشیده است و بعضی از خانه ها و ساختمان ها استخر سرپوشیده دارند، استخر نرفتن در پاییز و زمستان بی توجیه است.

پس بهتر است با خرید بلیط استخر، هفته ای حداقل 2 ساعت برای خود وقت آزاد کنیم و به شنا بپردازیم تا هم سلامت بدنمان را تأمین کنیم و هم روحمان را شاداب کنیم.

مسافرت برویم

سرگرمی و گردش برای بعضی از افراد فقط در سه ماه تابستان تعریف شده است و به این دلیل است که در شهریور تعداد سفرها افزایش یافته، جاده ها شلوغ شده و بلیط هواپیما و قطار کمیاب می گردد. در صورتی که ما انسان ها احتیاج به سرگرمی و گردش در تمام ماه ها داریم. در فرهنگ ما نیز آمده است که بسیار سفر باید تا پخته گردد خامی.

توصیه ما این است که در هر فصل زمانی را برای سفر خالی نموده با خرید بلیط تور دلخواه خود به مسافرت بروید تا هم فکرتان باز گردد و هم روحیه ای شاد و خوش داشته باشید.

سینما و تئاتر را فراموش نکنیم

سینما و تئاتر فقط مختص ماه های تابستان یا روزهای تعطیل در سال نیست. تماشا فیلم و تئاتر هم می تواند تجربیات دیگران را در دقایقی کم به ما منتقل کند، هم تسکین دردها و مسائل ما باشد و هم شادی را بر لب های ما بیاورد.

پس بهتر است در تمام فصول سال روزهای مختلفی را برای تماشا فیلم در سینما اختصاص دهیم. از این خرید بلیط سینما برای تمام کشور در روزهای سه شنبه نیم بهاء بوده و در بعضی از سینما های منتخب هم علاوه بر سه شنبه، روزهای شنبه نیز تماش فیلم نیم بهاء محاسبه شده و می توانید بلیط را نصف قیمت روزهای دیگر تهیه کنید.

منبع: کجارو

به "چه کارهایی را بعد از تابستان ادامه دهیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کارهایی را بعد از تابستان ادامه دهیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید