چگونه از طراحی نو توییتر به برترین شکل استفاده کنیم؟

به گزارش وبلاگ عکس، این روزها توییتر یک به روزرسانی تازه دارد که طراحی قدیمی این اپلیکیشن پیغام رسان را تغییر داده است در این تغییرات در بخش طراحی شاهد امکاناتی برای تغییر رنگ پس زمینه، میزان فونت و رنگ هستیم.

چگونه از طراحی نو توییتر به برترین شکل استفاده کنیم؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، #NewTwitter از دید بسیاری از افراد که توییر با طراحی نو را استفاده می نمایند، خواستار بازگشت توییتر به طراحی قدیمی خود شده اند.

در توییتر نو کاربران می توانند رنگ پس زمینه و مقدار فونت و رنگ را تغییر دهند. افزون بر این توییتر در پی ایجاد گزینه های نوتری برای کاربرانی اتس که به وسیله تلفن همراه به توییتر متصل می شوند. همراه با این گزینه های رنگ نو یک طرح نو نیز وجود دارد که بیشتر با برنامه توییتر تلفن همراه مطابقت دارد. برای مثال، یک نوار کناری در سمت چپ توییتر اضافه شده که در صفحه اصلی، اعلان ها، پیغام ها، دکمه های نمایه و سایر زیرمجموعه ها را نشان می دهد. برای دسترسی به ویژگی های نو، شما باید ابتدا توییتر قدیمی خود را به توییتر نو تغییر دهید.

برای انجام این کار باید مراحل زیر را انجام دهید:

- با کلیک کردن روی تنظیماتTry out the new Twitter به طرح نو توییتر وارد شوید

- طرح کلی توییتر شما تغییر خواهد نمود و منوی تنظیمات شما به سمت چپ منتقل خواهد شد

-روی Displayکلیک کنید

-یک جعبه گزینه های قابل تنظیم را مشاهده خواهید کرد که می توانید موارد زیر را در آن تغییر دهید:

مقدار فونت: شما اکنون دارای چهار گزینه فونت هستید، از کوچک به بزرگ. این تغییرات بر همه متن ها در صفحه توییتر شما تاثیر می گذارد: تنظیمات، توییت ها، ترندها.

رنگ: در نهایت، گزینه های رنگ نو را خواهید داشت و شما می توانید انتخاب کنید که با توییتر آبی کار کنید یا توییتر زرد، صورتی، بنفش، نارنجی یا سبز. این رنگ پیوندها، صفحه اصلی، توییت و فالو را تغییر خواهد داد.

منبع: انتخاب

به "چگونه از طراحی نو توییتر به برترین شکل استفاده کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه از طراحی نو توییتر به برترین شکل استفاده کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید