اسکرین شات گرفتن از عکس پروفایل در واتساپ غیرممکن می گردد

به گزارش وبلاگ عکس، واتس اپ درحال مسدودکردن قابلیت گرفتن اسکرین شات از تصاویر پروفایل است تا حریم خصوصی کاربران را افزایش دهد.

اسکرین شات گرفتن از عکس پروفایل در واتساپ غیرممکن می گردد

به گزارش وبلاگ عکس ، به نظر می رسد این ویژگی به طور پیش فرض فعال است و احتمالاً کاربران در صورت تمایل باید آن را از بخش تنظیمات خاموش نمایند. البته واتس اپ این ویژگی را هنوز رسماً معرفی نکرده و تنها در نسخه های نو بتای این اپلیکیشن و برای بعضی کاربران فعال شده است.

براساس گزارش دیجیاتو، به نظر می رسد بعضی کاربران در نوترین نسخه بتای این اپ، قادر به گرفتن اسکرین شات از تصویر پروفایل مخاطبین خود نیستند. وقتی بخواهید از عکس دیگران اسکرین شات بگیرید، ظاهراً واتس اپ خطایی نشان می دهد که به علت محدودیت های این برنامه، نمی توان اسکرین شات گرفت. در اسکرین شات بعضی کاربران نیز، تصویر مخاطب خالی ذخیره می گردد.

واتس اپ در سال های اخیر برای تقویت امنیت پلتفرم خود و ارائه محیطی امن برای چت کردن اقدامات مختلفی انجام داده است. برای مثال وقتی محتوایی به صورت یکبار قابل مشاهده می فرستید، مخاطب شما نمی تواند از آن محتوا اسکرین شات بگیرد. حالا این شرکت میخواهد چنین اقدامی را در قسمت عکس های پروفایل نیز انجام دهد.

به نظر می رسد مسدودکردن اسکرین شات برای تصاویر پروفایل به طور پیش فرض فعال باشد. البته تا به امروز کاربران هیچ گزینه ای برای خاموش کردن آن پیدا نکرده اند. احتمالاً زمانی که واتس اپ این ویژگی را به صورت عمومی عرضه کند، این گزینه در اختیار کاربران قرار می گیرد.

البته همچنان راه هایی برای گرفتن عکس از پروفایل دیگران وجود دارد؛ برای مثال در واتس اپ تحت وب در کامپیوتر می توان چنین کاری را انجام داد. بااین حال، ویژگی نو واتس اپ می تواند حریم خصوصی کاربران را در گوشی های هوشمند افزایش دهد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "اسکرین شات گرفتن از عکس پروفایل در واتساپ غیرممکن می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکرین شات گرفتن از عکس پروفایل در واتساپ غیرممکن می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید