کتاب جایی که من نیستم منتشر شد

به گزارش وبلاگ عکس، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در ایلام، این کتاب در گروه کتاب های فلسفی و هرمنوتیک واقع شده است و زبان فلسفه به علت بداهه زدایی و چالش طلبی اش و هم چنین فراوری مفاهیم عالی نمی تواند از سطح خاصی از سختی زبان بیشتر تقلیل یابد چون زبان عامیانه قابلیت حمل معانی پیچیده و تازه را ندارد.

کتاب جایی که من نیستم منتشر شد

برای تسهیل درک مطالب این کتاب سعی شده در هر فصل و به طور خلاصه همه مفاهیم آن فصل در یک روایت مشترک مختصر بیان شوند تا خواننده منظره اولیه ای از مطالب و ارتباطات شان داشته باشد و سردرگم نگردد. هم چنین پیشنهاد می گردد که در سرانجام هر فصل خواننده یک بار دیگر به همان روایت خلاصه اولیه ارجاع کند و این بار به عنوان جمع بندی، مفاهیم را در فکر صورت بندی کند.

مؤلف در پشت کتاب درخصوص کتاب چنین آورده:جایی که من نیستم، درباره نوعی ادارک صرف نظر از امکان های متفاوت دیگر بودن که اگر چه رخ نداده اند اما در همسایگی ما نفروخته اند. ادارک هایی متفاوت که من های دیگرم در جاهای دیگری در میابند و این کتاب تلاشی فلسفی است تا اتنها را برای من اینجایی به مدد کلمات ترجمه نمایند.

کتاب جایی که من نیستم، دارای یک پیشگفتار و 11 فصل است و برای مخاطبان علاقه مند به کتاب های فلسفی فرصت خوانش تازه ای از جهان و هستی و اداراکات و مباحث فلسفی به وجود آورده است.

به گزارش ایبنا کاوه بختیاری (1368) این کتاب را در 500 جلد در سال 1401 و به قیمت 200 هزارتومان با طرح جلدی از ساسان تیموری و ویرایش وحیدده میرزایی در انتشارات مکتب خانه در 150 صفحه به چاپ رسانده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "کتاب جایی که من نیستم منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب جایی که من نیستم منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید