کلکسیون ماشین های لیونل مسی چقدر می ارزند؟

به گزارش وبلاگ عکس، لیونل مسی ماشین های متعددی دارد که مجموع ارزش آنها بیش از 3 میلیون دلار است.

کلکسیون ماشین های لیونل مسی چقدر می ارزند؟

فوتبالی: لیونل مسی ، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا، در حال حاضر پر درآمد ترین بازیکن جهان از نظر دستمزدی است که از باشگاهش می گیرد. او بدون شک یکی از ثروتمند ترین افراد جهان است و از راه استعدادی که در فوتبال داشته و موفقیت های بسیاری که در این زمینه بدست آورده، دارایی زیادی جمع کرده است. مسی کلکسیونی از ماشین های مختلف دارد، اما ارزش مجموع خودرو های لیونل مسی چقدر است؟

لیونل مسی کلکسیونی از ماشین ها را دارد که شامل مدل های مختلفی از آئودی، فراری، مازراتی، رنجروور، کادیلاک، پاگانی و مرسدس بنز است. فوق ستاره آرژانتینی برای مراسم های مختلف از ماشین های مختلف استفاده می کند و در واقع مسی در جاهای مختلفی با این ماشین ها دیده شده است.

او مانند رونالدو، اهل عکس دریافت با ماشین هایش و انتشار آن ها در اینستاگرام نیست اما کلکسیون خودرو های او چیزی کمتر از کریستیانو رونالدو ندارد.

تقریبی که درمورد ارزش مجموع خودرو های لیونل مسی و در واقع کلکسیون ماشین های او زده شده، چیزی حدود 3.5 میلیون دلار است که رقم بسیار هنگفتی است اما گفته می شود که ارزش کلکسیون خودرو های کریستیانو رونالدو بیش از این مقدار است. در هر صورت هر دوی این فوق ستاره ها دارایی زیادی را به صورت خودرو دارند.

منبع: توریسم آنلاین

به "کلکسیون ماشین های لیونل مسی چقدر می ارزند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلکسیون ماشین های لیونل مسی چقدر می ارزند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید