4 نکته کمکی برای تفکیک کار از زندگی

به گزارش وبلاگ عکس، در این گزارش کوتاه، نکاتی ساده که با توجه به آن ها می توان کار و زندگی را از یکدیگر جدا کرد را می خوانیم.

4 نکته کمکی برای تفکیک کار از زندگی

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی وبلاگ عکس، به نقل از یوم سابع، غوطه ور شدن در کار یکی از مواردی است که بسیاری از افراد در معرض آن هستند و باعث می شود کاری که ما از آن امرار معاش می کنیم، به یک سبک زندگی تبدیل شود که ما را بیشتر شبیه ماشین هایی کرده است که تلاش و استراحت خود را متوقف نمی کنند؛ بنابراین متوجه می شویم که زندگی ما تا حد زیادی به یک ریتم خسته کننده و معمولی تبدیل شده است. بعضا هیچ آسایش و حتی زمانی برای لبخند زدن نیز وجود ندارد، اما راه هایی هست که بتوان تا حدودی زندگی را مدیریت و کار را از زندگی جدا کرد.

تهیه برنامه ای که جزئیات زندگی را به طور دقیق مشخص کند، به طوری که ما بدانیم زندگی چگونه پیش می رود و به کجا می رود ضروری است؛ بنابراین کار جزوی از زندگی است و نه همه آن.

همیشه اولویت ها را جلوی چشمان خود قرار دهید تا بتوانید آن ها را مرتب کنید و مدام از خود بپرسید که در آینده چه می خواهید و چه چیزی کم دارید، تا کار را خدمتگزار آرزو ها و اهداف خود کنید. در الویت بندی خانواده و استراحت و ... را در نظر بگیرید.

هر فردی که ساعت های طولانی کار می کند باید از تعطیلات خود به نحو احسن استفاده کند. خواه تفریح باشد یا هر چیز دیگری باید از تعطیلات بهترین استفاده را برد و آن را با کار یا موارد دیگر اشتباه نگرفت و تفکیک قائل شد.

سرانجام هر فرد باید یک زندگی جایگزین برای کار بیابد و ایجاد کند، به طوری که کار محور زندگی و اولین علاقه نباشد.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "4 نکته کمکی برای تفکیک کار از زندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 نکته کمکی برای تفکیک کار از زندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید