آزمون دانش آموختگان خارج از کشور در رشته دندانپزشکی عمومی 5 دی 98 برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ عکس، دوازدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور در رشته دندانپزشکی عمومی صبح و عصر روز پنجشنبه 5 دی ماه 98 برگزار خواهد شد.

آزمون دانش آموختگان خارج از کشور در رشته دندانپزشکی عمومی 5 دی 98 برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ عکس، دوازدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور در رشته دندانپزشکی عمومی طبق قوانین و مقررات (به ویژه مفاد دستورالعمل اجرایی آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور در رشته دندانپزشکی عمومی) برگزار خواهد شد و مطابق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون دروس اختصاصی دانش آموختگان رشته دندانپزشکی خارج از کشور رأس ساعت 9 صبح و آزمون دروس علوم پایه راس ساعت 14 روز پنجشنبه پنجم دی ماه 98 برپا می گردد.

از این رو داوطلبان و متقاضیان شرکت در این آزمون می توانند منابع بخش اختصاصی آزمون ملی دانش آموختگان رشته دندانپزشکی خارج از کشور سال 98 را در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir دریافت نمایند البته لازم به ذکر است که منابع آزمون ملی دانش آموختگان رشته دندانپزشکی خارج ازکشور سال 1399، همان منابع آزمون دستیاری دندانپزشکی در سال 1399 است.

این آزمون در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مستقر در تهران که نشانی دقیق آن روی کارت ورود به جلسه درج می گردد، برگزار خواهد شد و داوطلبانی که پیش از این در آزمون جامع علوم پایه شرکت نموده و قبول شده اند، با ارائه درخواست کتبی به مرکز خدمات آموزشی، می توانند از نتیجه قبولی قبلی استفاده و در بخش علوم پایه آزمون شرکت ننمایند.

لازم به ذکر است، قبول شدگان در مرحله نظری آزمون، جهت شرکت در مرحله عملی به پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران معرفی خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آزمون دانش آموختگان خارج از کشور در رشته دندانپزشکی عمومی 5 دی 98 برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون دانش آموختگان خارج از کشور در رشته دندانپزشکی عمومی 5 دی 98 برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید