اجرای طرح مهرانه کتاب در منطقه ها فاقد کتابخانه گناباد

به گزارش وبلاگ عکس، آرزو اسماعیلی اول در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در خراسان رضوی درباره به روزرسانی منابع کتابخانه های عمومی شهرستان گناباد اعلام کرد: با هدف غنی سازی و به روزرسانی منابع کتابخانه های عمومی شهرستان گناباد با همراهی سفیران موسسه فرهنگی کتاب، بیش از 400 نسخه کتاب در موضوعات متنوع درسی و غیردرسی به ارزش تقریبی 3 میلیارد ریال به کتابخانه های عمومی شهرستان گناباد اهدا شد.

اجرای طرح مهرانه کتاب در منطقه ها فاقد کتابخانه گناباد

وی ادامه داد: این کتاب ها در زمینه یاری درسی از انتشارات خیلی سبز، مبتکران و گاج و کتاب های غیردرسی پُرمخاطب با موضوعات متنوع است که دربازه یک هفته ای در اختیار کتابخانه نهاده شد.

اسماعیلی ادامه داد: بعد از دریافت کتاب ها، با توجه به احتیاج و درخواست کتابخانه های شهرستان، کتاب های اهدایی بین 10 کتابخانه شهرستان توزیع شد. دانش آموزان و سایر اقشار برای امانت کتاب های نو می توانند در ساعات اداری به کتابخانه های عمومی سطح شهرستان مراجعه نمایند..

مسئول کتابخانه عمومی حاج عبدالهی نوقاب گفت: با همکاری سفیران موسسه فرهنگی کتاب، طرحی از جنس مهر و مهربانی، از جنس اهدای کتاب به منطقه ها مختلف شهرستان گناباد رقم خورد. در این برنامه 1700 نسخه کتاب به ارزش یک میلیارد ریال در برنامه های جداگانه، در روستاهای قوژد، نوده پشنک، شهرک توحید، باغ آسیا، چاه میغانی، اروک، شهرک علامه بهلول روستای بیلند، نوقاب، مند و حاجی آباد بین دانش آموزان و خردسالان توزیع شد.

عباس یدالله زاده، مدیر موسسه فرهنگی کتاب هم در این خصوص گفت: با همراهی سفیران محترم موسسه و با هدف غنی سازی فرهنگی منطقه ها دورافتاده و فاقد کتابخانه شهرستان گناباد، تعداد 1700 نسخه کتاب در اختیار این شهرستان نهاده شد تا با همکاری اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گناباد، این کتاب ها بین بچه ها و نوجوانان توزیع گردد.

اسماعیلی ادامه داد: طرح مهرانه کتاب با همکاری مدارس و پیش دبستانی ها روستاهای مذکور در بازه زمانی دی تا اول اسفندماه، با اجرای برنامه های فرهنگی شامل قصه گویی، کارگاه آموزشی، اهدای کتاب و ... در مناسبت های مختلف به همت کتابداران و دبیر محافل ادبی شهرستان انجام شد و شادی از جنس کتاب و کتابخوانی را برای بچه ها و نوجوانان این منطقه به ارمغان آورد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "اجرای طرح مهرانه کتاب در منطقه ها فاقد کتابخانه گناباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح مهرانه کتاب در منطقه ها فاقد کتابخانه گناباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید