استان سمنان کمبود مرغ و تخم مرغ ندارد

به گزارش وبلاگ عکس، خبرنگاران/سمنان معاون هماهنگی امور مالی استاندار سمنان گفت: این استان در حوزه فراوری مرغ و تخم مرغ هیچ کمبودی ندارد اما باید ساماندهی مناسبی در امر توزیع داشته باشیم.

استان سمنان کمبود مرغ و تخم مرغ ندارد

علیرضا شریفی نژاد در جمع فرمانداران استان اظهار کرد: معاونت مالی همه توان خود را برای حل مسائل مردم به کار می گیرد.

وی از کوشش برای تامین نیازهای اساسی استان اطلاع داد و اضافه نمود: روز گذشته 7.5 تن مرغ وارد بازار استان سمنان شد که نسبت به میانگین چند روز گذشته قدری کاهش داشته است.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه حوزه مالی با تمام قوا با رویکرد حل مسائل در خدمت فرمانداران است گفت: تمام کوشش خود را به کار خواهیم گرفت تا با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود نسبت به کنترل بازار و قیمت ها اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه شناسایی نقاط کلیدی و بخش بندی امور از جمله اقدامات صورت گرفته در حوزه معاونت هماهنگی امور مالی است اضافه نمود: باید توانمندی آن را داشته باشیم که در شرایط خاص نوسانات را کنترل کنیم

شریفی نژاد با اشاره به تاکیدات استاندار سمنان ادامه داد: باید کوشش کنیم تا با رویکردی مناسب و یکسان نسبت به تحقق هشت اولویت اعلام شده از سوی استاندار سمنان اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از مسائلی که سبب عدم چابک سازی در نظام اداری شده، عدم نظام مند بودن بعضی برنامه ها و اقدامات است گفت: اتفاقی در بهبود شرایط اقتصاد استان رخ نخواهد داد مگر آنکه با تعامل و همکاری همه جانبه کوشش کنیم تا مسائل را رفع کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "استان سمنان کمبود مرغ و تخم مرغ ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان سمنان کمبود مرغ و تخم مرغ ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید