آنالیز علت عرضه نشدن پلی استایرن درخواست پیمانکاران شد

به گزارش وبلاگ عکس، شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از مسئولان درخواست آنالیز و رسیدگی به عرضه نشدن پلی استایرن را کرد.

آنالیز علت عرضه نشدن پلی استایرن درخواست پیمانکاران شد

پلی استایرن یکی از خاص ترین زنجیره های شیمیایی در صنعت پتروشیمی است. اولین و مهمترین شیوه استفاده پلی استایرن ظروف پلاستیکی یک بار مصرف است و همینطور نوع دیگری از آن پلی استایرن مقاوم است که به علت ضربه پذیر بودن آن در بسته بندی های لوازم برقی و خانگی به کار می رود.

به علت مقاومت عالی آن در مقابل آب، رطوبت و حریم تبدیل به یکی از مهمترین اجزای صنعت ساختمان شده است که به آن یونولیت نیز گفته می گردد.

اما مدتی است به علت عرضه نشدن پلی استایرن موجب بالا رفتن قیمت این مواد شده است. شهروند خبرنگار ما با ارسال پیغامی از عرضه نشدن پلی استایرن به وسیله شرکت پتروشیمی پارس اطلاع داد و علت بالا رفتن قیمت آن را عرضه نشدن همین مواد دانست به همین علت از مسئولان درخواست آنالیز و رسیدگی به این موضوع را کرد.

متن پیغام شهروند خبرنگار

سلام، خواهش می کنم پیگیری کنید. الان حدود 2 ماه پتروشیمی پارس مواد پلی استایرن انبساطی را عرضه نمی کند و قیمت ها از 80 هزار تومان به 400 هزار تومان رسیده است و ما پیمانکاران با مشکل روبرو شده ایم.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه آموزش تصویربرداری برای شهروندوبلاگ عکس مراجعه کنید

وبلاگ عکس شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آنالیز علت عرضه نشدن پلی استایرن درخواست پیمانکاران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز علت عرضه نشدن پلی استایرن درخواست پیمانکاران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید