تفاوت میسلارواتر و تونر در چیست؟

به گزارش وبلاگ عکس، یکی از کارهای مهمی که روزانه برای حفظ سلامت پوستتان باید انجام دهید، استفاده از محلول های پاک کننده و پاکسازی پوست است.

تفاوت میسلارواتر و تونر در چیست؟

تفاوت میسلار واتر و تونر در چیست؟ از جمله سؤالاتی است که با افزایش روزافزون محصولات پوستی و آرایشی از ما پرسیده می گردد. در این مطلب از وبلاگ عکس مگ برای شما توضیح می دهیم که هر کدام از این محصولات برای چه زمانی مناسب هستند.

پاک سازی پوست

هر خانمی فارغ از اینکه آرایش نموده یا خیر یا حتی در خارج از خانه بوده یا داخل خانه باید بداند که هر روز باید پوست خود را پاک کند تا کثیفی ها و چربی های اضافی پوست از بین برود. سهل انگاری در این کار و عدم پاک سازی پوست مسائل مختلفی برای پوست شما ایجاد می نماید بعلاوه طراوت و شادابی شما از بین می رود که قطعاً جبران کردن آن مشکل است.

برای پاک کردن یک آرایش می توانید از دستمال مرطوب، شوینده های روغنی که در مطلب روتین پوستی که همه افراد مشهور، از کره ای ها یاد گرفتند! بیان کردیم بسیار مناسب هستند، محلول های شوینده بر پایه آب و یا دستمال های پاک نماینده آرایش بهره ببرید.

نکته مهم آن است که برترین گزینه برای پاک کردن آرای محصولاتی هستند که مواد آرایشی را بر روی پوست پخش ننموده و فقط آن ها را به خود جذب می نماید و پوستتان را تمیز می نماید.

همان طور که گفتیم، پاک کردن آرایش از روی صورت امری بسیار مهم و کاملاً ضروری است تا از رسوب مواد آرایشی بر روی پوست و بروز مسائل متعدد جلوگیری کند. محصولات پاک نماینده آرایش، عمل پاک سازی پوست صورت از آرایش را با درجات متفاوتی انجام می دهند؛ برخی از آنها توانایی پاک کردن مواد ضد آب را ندارند؛ ولی برخی دیگر به راحتی این مواد را در خود حل می نمایند.

میسلار واتر و تونر

برای اینکه تفاوت میسلار واتر و تونر را برایتان توضیح دهیم در ابتدا باید بگویم هر کدام از آن ها برای چه کاری مناسب هستند.

میسلار واتر چیست؟

میسلار واتر آرایش صورت را پاک و پوست را تمیز می نماید. برخی از میسلار واترها برای پاک کردن آرایش چشم هم مناسب هستند. این محلول می تواند جایگزین انواع پاک نماینده های آرایشی از جمله روغن ها و دستمال مرطوب باشد. میسلار واترها برای همه پوست ها قابل استفاده هستند. فقط کافی است تا در هنگام خرید به اطلاعات درج شده روی محصول توجه کنید و میسلار واتر مناسب پوست خود را تهیه کنید.

در توضیح این محصول باید بگوییم که میسلار واتر محلولی بر پایه آب است که مواد آرایشی را از روی صورتتان پاک می نماید. ترکیبات اصلی در این محلول ها تقریباً یکسان بوده و شامل آب تصفیه شده، مرطوب نماینده و مواد دیگری است که قابلیت حل کردن مواد آرایشی را با خود دارد.

میسلار واتر می تواند آرایش صورت را پاک و پوست را تمیز کند. برخی از میسلار واترها حتی برای پاک کردن آرایش چشم هم مناسب هستند. این محلول می تواند جایگزین انواع پاک نماینده های آرایشی از جمله روغن ها و دستمال مرطوب باشد.

تونر چیست؟

همان طور که بیان کردیم قبل از بیان تفاوت میسلار واتر و تونر باید هر کدام از آن ها را توضیح دهیم. در توضیح تونر باید بگوییم تونر وظیفه تمیزکردن صورت و تنظیم PH پوست بعد از پاک کردن آرایش و شستن صورت با شوینده مناسب را دارد.

زمانی که شما صورت خودتان را با شوینده می شورید، پوست از حالت اسیدی خودش خارج می گردد. تونر پوست را به حالت طبیعی خود برمی گرداند و باعث رطوبت آن می گردد.

در برخی از مواقع تونر باعث بسته شدن منافذ باز پوست می گردد. مرحله بعد از تونر، آبرسانی وتغذیه کردنن پوست با انواع مرطوب نماینده ها و سرم های مراقبتی است.

برای استفاده از تونر مانند میسلار واتر به پدهای کتان آرایشی نیاز دارید. مقداری از آن را روی پد بریزید و به آرامی به کل صورت بکشید. خواهید دید که حتی بعد از شستن صورت هم مقداری آلودگی روی پوست شما وجود دارد. بعد از زدن تونر نیازی نیست صورت را آبکشی کنید. بعد از توضیح هر کدام از این محصولات تفاوت میسلار واتر و تونر را بیان می کنیم.

تفاوت میسلار واتر و تونر

تفاوت میسلار واتر و تونر مربوط به کاربرد آن ها می گردد. میسلار واتر در واقع محلولی بر پایه آب است که وظیفه آن پاک کردن آرایش از روی صورت است؛ اما میسلار واتر به تنهایی برای پاک کردن پوست کافی نیست.

در مرحله دوم ضروری است صورتتان را بشورید تا پوستتان به صورت کامل پاک گردد.

تونرها برای برگرداندن حالت اسیدی پوست و تنظیم کردن PH آن استفاده می شوند. علاوه بر این، تونرها می توانند کارهای دیگر مانند آبرسانی، لایه برداری و روشن نمایندگی هم انجام دهند.

سخن آخر

در نهایت بعد از فهمیدن تفاوت میسلار واتر و تونر به این نتیجه می رسیم که برای پاک سازی پوست استفاده از هر دوی این محصولات لازم و ضروری است.

پیشنهاد مطالعه: تفاوت بی بی کرم و سی سی کرم در چیست؟منبع: پیام دلتا

به "تفاوت میسلارواتر و تونر در چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاوت میسلارواتر و تونر در چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید