خبرنگاران عضو شورای عالی نظام پزشکی: محدودیت های کرونایی در نوروز تشدید گردد

به گزارش وبلاگ عکس، شیراز- خبرنگاران- عضو شورای عالی نظام پزشکی کشور گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور، مسئولان باید به فکر تشدید محدودیت های کرونایی باشند.

خبرنگاران عضو شورای عالی نظام پزشکی: محدودیت های کرونایی در نوروز تشدید گردد

دکتر کوروش افشین پور، سه شنبه در گفت و گو با وبلاگ عکس، ضمن قدردانی از همراهی و همکاری بیشتر شهروندان و رعایت دستورالعمل های بهداشتی افزود: در این میان افرادی هم هستند که به هیچ توصیه ای توجه نمی نمایند و بی توجهی همین افراد کافی است تا زحمت و کوشش همه به هدر رود.

وی ادامه داد: همانند نوروز گذشته، سال جاری نیز ضرورت دارد که مردم برای حفظ جان خود، دوستان و نزدیکان و سایر هموطنان، از رفتن به هرگونه سفر و دید و بازدید خودداری نمایند و به ویژه با توجه به شیوع نوع جهش یافته ویروس کرونا، فکر سفر را هم از سر بیرون نمایند.

او گفت: هرگونه کوتاهی و بی توجهی به محدودیت ها و پروتکل ها در این ایام می تواند شرایط را به شدت وخیم و بحرانی کند.

وی گفت: در کنار توصیه هایی که به مردم می گردد و انتظار هم داریم مردم رعایت نمایند و قطعا هم چنین خواهد بود، اما از مسئولان هم انتظار داریم که در مقابل بی توجهی افرادی که به نظر می رسد سلامت دیگران برایشان اهمیتی ندارد با قاطعیت برخورد نمایند و ضمن تشدید محدودیت ها، اجازه ندهند این افراد به ویژه در این ایام با جولان در جامعه، ویروس کرونا را به جان هموطنان بیاندازند.

عضو شورای عالی نظام پزشکی کشور افزود: ما نسبت به همراهی و همکاری بیشتر افراد جامعه و شهروندان اطمینان داریم و همیشه قدردان آنها بوده ایم و امیدواریم کسانی هم که تا به امروز این بیماری را جدی نگرفته اند و نسبت به توصیه ها بی توجه بوده اند به خود بیایند و با همراهی با آحاد جامعه یاری نمایند که شر این ویروس منحوس از سر جامعه برطرف گردد.

افشین پور افزود: بنابراین، با توجه به اینکه مساله حفظ جان شهروندان و کادر درمانی است، بنابراین با هیچ دلیل و بهانه ای نمی توان سفر و دید و بازدید نوروزی را توجیه کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران عضو شورای عالی نظام پزشکی: محدودیت های کرونایی در نوروز تشدید گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عضو شورای عالی نظام پزشکی: محدودیت های کرونایی در نوروز تشدید گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید