پول بلیت هواپیما به کرونایی ها برنمی شود

به گزارش وبلاگ عکس، رییس سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت: هر پروازی را مسئولان حوزه بهداشتی از ما بخواهند، کنسل می کنیم و پول بلیت های لغو شده به مردم باز می گردد، اما اگر مسافری با تست کرونای مثبت پروازش لغو گردد، به او بهایی پرداخت نخواهد شد.

پول بلیت هواپیما به کرونایی ها برنمی شود

به گزارش ایسنا، تورج دهقان زنگنه، اظهار کرد: در حال حاضر تنها برای پرواز های خوزستان محدودیت هایی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شده است که شامل اجباری بودن ارائه نتیجه منفی تست PCR از سوی مسافران است و به دقت بر فرایند اجرای درست این پروتکل بهداشتی نظارت می کنیم.

وی اضافه کرد: تا به امروز هیچ دستور یا ابلاغیه ای از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای محدودیت یا ممنوعیت پرواز های مسافری نیامده است، اما اگر در این زمینه مصوبه ای داشته باشیم و ابلاغ گردد، تابع دستورات هستیم و آن را به سرعت اجرایی خواهیم کرد.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: تا به امروز و بر اساس پروتکل های ابلاغی تنها رعایت محدودیت پذیرش 60 درصدی مسافر در پرواز های داخلی و رعایت الزامات بهداشتی دیگر وظیفه شرکت های هواپیمایی است که در این راستا نیز نظارت های لازم صورت می گیرد.

زنگنه تاکید نمود: در این روز ها و ایام نوروز به شدت نظارت ها و ارزیابی های خود را تشدید می کنیم و به هیچ شخص یا شرکتی اجازه تخطی از پروتکل های بهداشتی را نمی دهیم. اگر ایرلاینی هم مرتکب تخلف گردد مانند گذشته و به صورت جدی با او برخورد خواهیم کرد.

منبع: فرارو

به "پول بلیت هواپیما به کرونایی ها برنمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پول بلیت هواپیما به کرونایی ها برنمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید