خبرنگاران پوتین پس از پنج سال در نشست مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی می کند

به گزارش وبلاگ عکس، مسکو - خبرنگاران - سخنگوی رئیس جمهوری روسیه گفت که ولادیمیر پوتین روز 22 ماه سپتامبر (اول مهر ماه) در نشست مجمع عمومی سازمان ملل که به صورت وبیناری برگزار می شود، شرکت و سخنرانی خواهد کرد.

خبرنگاران پوتین پس از پنج سال در نشست مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی می کند

به گزارش روز چهارشنبه وبلاگ عکس، دمیتری پسکوف روز چهارشنبه به وبلاگ عکس گفت: مقدمات سخنرانی رئیس جمهوری روسیه در هفتاد و پنجمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل که به صورت وبیناری برگزار خواهد شد، فراهم شده است.

سخنگوی رئیس جمهوری روسیه گفت: ریاست مجمع عمومی سازمان ملل متحد پیشنهاد کرد که باتوجه به شرایط اپیدمیولوژی (بخاطر شیوع همه گیر ویروس کرونا) سران کشورها به صورت وبیناری سخنرانی کنند.

به گفته پسکوف، در برنامه سخنرانی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل، پوتین در مکان هفتم قرار گرفته است و پس از سران برزیل، آمریکا، ترکیه، چین، شیلی و کوبا سخنرانی می کند. در همین روز رئیس جمهوری ایران و رئیس جمهوری فرانسه هم سخنرانی خواهند کرد.

در زمان حاضر ترامپ و دبیر کل سازمان ملل اعلام کرده اند که به صورت حضوری در سازمان ملل در نشست مجمع عمومی سخنرانی خواهند کرد.

هفتادمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل از روز 22 تا 29 ماه سپتامبر (اول تا هشتم مهر ماه) برگزار می شود.

پوتین آخرین بار در مهر ماه سال 1394 در نشست مجمع عمومی سازمان ملل شرکت کرد.

پس از آن به دلیل تیره شدن روابط روسیه و آمریکا، رئیس جمهوری روسیه برای خودداری از دیدار با همتای امریکایی خود در این نشست شرکت نکرد و بجای وی سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه سرپرستی هیات این کشور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل را برعهده داشت.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پوتین پس از پنج سال در نشست مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پوتین پس از پنج سال در نشست مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید