خواسته تاتنهام از طرفداران ستاره کره ای تیمش

به گزارش وبلاگ عکس، سون هیونگ مین برای خدمت اجباری ملی به کره جنوبی می رود و باشگاه تاتنهام از طرفداران این بازیکن خواسته تا سلامتی او را به خطر نیندازند.

خواسته تاتنهام از طرفداران ستاره کره ای تیمش

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری وبلاگ عکس، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام نمود سون هیونگ مین در میان نسلی از بازیکنان فوتبال کره جنوبی قرار گرفته است که از خدمت 21 ماهه سربازی در کشورش معاف شده و دلیل آن درخشش در تیم ملی بوده که پیروز به کسب مدال طلای بازی های آسیایی 2018 شدند.

طبق قوانین کره جنوبی بازیکنانی که معاف شدند باید چهار هفته آموزش نظامی ببینند تا خدمت سربازی آن ها تکمیل گردد. سون که پیشرفت بسیار خوبی در دوران حرفه ای خود داشت و در سال های اخیر به یکی از ستاره های این باشگاه لندنی تبدیل شده، با توجه به همه گیری ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات فوتبال تا زمانی نامشخص، تصمیم گرفته از این فرصت استفاده نموده و به کره جنوبی بازگردد تا چهار هفته آموزش نظامی ببیند تا خدمت سربازی اش تکمیل گردد.

باشگاه تاتنهام که نگران آن است در این مدت ستاره 27 ساله تیمش اسیر ویروس کرونا COVID-19 گردد از تمامی نهادهای واقع در کره جنوبی خواسته تا مراسمی برای تجلیل از این بازیکن برگزار نگردد چون این موضوع نه تنها برای امنیت سون است بلکه خطر را از طرفداران و وبلاگ عکس هم دور می نماید.

انتهای پیغام/4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "خواسته تاتنهام از طرفداران ستاره کره ای تیمش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواسته تاتنهام از طرفداران ستاره کره ای تیمش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید