دوپینگ رویایی مرسدس بنز، شاهکار تازه از تیونری که قرار بود به ایران بیاید!

به گزارش وبلاگ عکس، برابوس از جدیدترین تیونینگ خود با کد 900 سوپربلک رونمایی نموده و مرسدس بنز GLS را به یکی از قوی ترین SUV های جهان تبدیل می نماید.

دوپینگ رویایی مرسدس بنز، شاهکار تازه از تیونری که قرار بود به ایران بیاید!

به گزارش خبرآنلاین، برابوس از جمله شرکت هایی است که در سال های قبل قرار بود وارد ایران گردد و حتی محل دقیق نمایندگی و استیج های آن تعیین شده بود، اما در آخرین لحظات، به علت اعمال تحریم های نو، همه چیز به خورد.

حالا این تیونر بزرگ از نوترین اثر هنری خود رونمایی نموده است.

بیشتر تغییرات ظاهری این تیونینگ مربوط به ادوات فیبرکربنی است. بخش های ورودی هوا در پایین سپر و بعلاوه جلوپنجره از جنس فیبرکربن شده اند. همه این تغییرات باعث عضلانی تر شدن نمای جلویی خودرو شده است.

در قسمت پشتی خودرو، دیفیوزر خودرو غرق در فیبرکربن شده و دو اگزوز دوبل خودنمایی زیادی دارند. چراغ های پشتی تیره تر از نسخه استاندارد شده که اسپرت تر به نظر برسد.

ادوات فیبرکربنی روی گلگیر و دور تایر ها هم نصب شده که پهنای بیشتری به خودرو می دهد. رینگ های مونوبلاک Z با ابعاد 24 اینچی در نمای جانبی جلوه ویژه ای دارند. برابوس در سیستم تعلیق بادی GLS تغییراتی ایجاد نموده است.

چرم و آلکانترا مشکی رنگ، کابین برابوس 900 سوپربلک را پر نموده است. ادوات پیانویی و براق هم جای خود را به فیبرکربن داده اند.

اما از ظاهر بگذریم و به باطن کار برویم؛ حجم پیشرانه از 4 لیتر به 4.4 لیتر افزایش یافته و اکنون قدرت 888 اسب بخاری و گشتاور 1050 نیوتون متری در زیرپاهایتان جریان دارد.

شتاب صفر تا صد این خودرو به 3.6 ثانیه رسیده و حداکثر سرعت آن 330 کیلومتر اعلام شده است.

قیمت این غول بی شاخ و دم از 408 هزار دلار آغاز می گردد. یعنی حدود 270 هزار دلار اختلاف با نسخه عادی آن!

منبع: فرارو

به "دوپینگ رویایی مرسدس بنز، شاهکار تازه از تیونری که قرار بود به ایران بیاید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوپینگ رویایی مرسدس بنز، شاهکار تازه از تیونری که قرار بود به ایران بیاید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید