سرنگونی موشک نو کیم جونگ اون غیرممکن است!

به گزارش وبلاگ عکس، روز دوشنبه، کره شمالی، مدعی شد که موشکی را آزمایش نموده است که می تواند به یکی از سریع ترین و دقیق ترین سلاح های دنیا بدل گردد.

سرنگونی موشک نو کیم جونگ اون غیرممکن است!

به گزارش خبرگزاری وبلاگ عکس ، خبرگزاری دولتی کره شمالی بیان نمود که کیم جونگ اون در روز یکشنبه آزمایش موشک مافوق صوت را با موفقیت به سرانجام برده است. این موشک با استفاده از موتورهای سوخت جامد شلیک شده بود.

بنابر گفته خبرگزاری دولتی کره شمالی، این موشک مجهز به کلاهک بازگشتی مانورپذیر است.

رئیس ستاد مشترک ارتش کره جنوبی JCS بیان نمود که این موشک حدود 1000 کیلومتر (621 مایل) پرواز کرد و بعد از ظهر یکشنبه در آب های سواحل شرقی شبه جزیره کره فرود آمد.

به گفته کارشناسان، موشک هایی از این قبلی می توانند از نظر تئوری با چندین برابر سرعت صوت پرواز نمایند و می توانند در پرواز بسیار مانورپذیر باشند و به گفته کارشناسان، سرنگونی آنها تقریبا غیرممکن است.

برای اولین بار در تاریخ 28 سپتامبر 2021 بود که کره شمالی یک موشک مافوق صوت را آزمایش کرد. در پی آن دو آزمایش دیگر در اوایل ژانویه 2022 انجام شد. اما به گفته ارتش کره جنوبی، آزمایش روز یکشنبه جهشی در فناوری کره شمالی را نشان داد.

آنهایی که در سال 2022 آزمایش شدند با استفاده از سوخت مایع راه اندازی شدند؛ این بار کره شمالی ادعا می نماید که از سوخت جامد استفاده نموده است. کارشناسان می گویند موشک های سوخت جامد در مقایسه با همتایان خود با سوخت مایع، پایدارتر هستند و می توان آنها را راحت تر جابه جا کرد تا قبل از پرتاب شناسایی نشوند.

اگر کره شمالی بتواند با موفقیت یک سلاح مافوق صوت فراوری و مستقر کند، تحلیلگران می گویند که می تواند معادله نظامی در منطقه را تغییر دهد.

منبع: cnn

  • عکس های تبلیغاتی چین از تازه ترین سلاح ارتش این کشور/ عکس

  • شلیک به هواپیمای چند صد میلیون دلاری روسیه

  • جنگنده بومی ترکیه بازی را تغییر می دهد؟/ عکس

227227

منبع: خبرآنلاین

به "سرنگونی موشک نو کیم جونگ اون غیرممکن است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنگونی موشک نو کیم جونگ اون غیرممکن است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید