سود سهام عدالت از 21 اسفند ماه واریز می گردد

به گزارش وبلاگ عکس، خبرنگاران/گلستان وزیر اقتصاد و دارایی از واریز سود سهام عدالت از 21 اسفند ماه جاری اطلاع داد.

سود سهام عدالت از 21 اسفند ماه واریز می گردد

احسان خاندوزی امشب در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: واریز سود سهام عدالت از 21 اسفند ماه به حساب افراد واریز می گردد، البته نارضایتی هایی نیز در مورد درج اطلاعات و سود سهام عدالت وجود داشت که امیدوارم با واریز سود مسائل مردم در این حوزه برطرف گردد.

وی با بیان اینکه امیدوارم در شهریورماه سال 1401 بتوانیم طرح منطقه آزاد را به صورت رسمی کلید بزنیم، اضافه کرد: تصویب طرح جامع منطقه آزاد باید تا شهریور ماه انجام گردد، اخیراً اعتبار 50 میلیارد تومانی برای هفت منطقه آزاد نو در دولت تصویب شد که یک هفتم از اعتبار مشخص شده مربوط به منطقه آزاد اینچه برون است.

وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به واردات کالاهای اساسی به استان گلستان، یادآور شد: طبق هماهنگی های صورت گرفته واردات کالاهای اساسی از فروردین ماه واردات کالاهای اساسی به سه استان شاقتصادی از راستا کشورهای سی.آی.اس تامین می گردد و افزایش ظرفیت گمرکی و ترانزیتی در این منطقه انجام خواهد شد.

خاندوزی با بیان اینکه شاخص وصل اقتصادیاتی در استان گلستان مطلوب است، بیان نمود: گلستان استانی بر پایه کشاورزی است و خوشبختانه فرار اقتصادیاتی در این استان بسیار پایین است.

وی به شرایط کارکنان موسسه اقتصادی اعتباری کاسپین اشاره نمود و گفت: اولویت جذب کارکنان بانک هایی که متقاضی استخدام نیرو هستند به کارگیری کارکنان موسسه کاسپین خواهد بود و این تغییر در ماه های آینده در شبکه بانکی انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سود سهام عدالت از 21 اسفند ماه واریز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سود سهام عدالت از 21 اسفند ماه واریز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید