فرانگر ، پورتال جامع ارائه خدمات به آژانس ها و ایرلاین ها

به گزارش وبلاگ عکس، سامانه کاریابی آژانس هواپیمایی

این روزها در سراسر جهان پایگاه های استخدام آنلاین ، جایگزین روش های سنتی استخدام شده اند .با توجه به این موضوع کشور ایران نیز چند سالی است که به این جرگه پیوسته و سایت های کاریابی به فعالیت در این زمینه پرداخته اند و فرصت های خوب شغلی را در اختیار جویندگان کار قرار می دهند. باتوجه به نبود منبع مناسبی جهت معرفی فرصت های شغلی ویژه آژانس ها فرانگر اقدام به راه اندازی یک سامانه جامع کاریابی تحت این عنوان نموده است. پایگاه استخدامی فرانگر، کوشش می نماید تا افراد مستعد را در محیط های حرفه ای و در مسیر شغلی صحیح به رشد و شکوفایی برساند. اطلاع رسانی به روز فرصت های شغلی به وسیله فرانگر موجب شده است که این سایت به عنوان مرجع استخدام در آژانس هواپیمایی مطرح گردد.

فرانگر ، پورتال جامع ارائه خدمات به آژانس ها و ایرلاین ها

فرانگر یک راه ساده تر ...

فرانگر با هدف تسهیل و صرفه جویی در زمان و هزینه امور آژانس ها در مورد دستیابی به جدیدترین بخشنامه ها اقدام به راه اندازی صفحه بخشنامه هواپیمایی ها نموده است. در این امکان تازه از وب سایت فرانگر تمامی بخشنامه های ایرلاین ها آرشیو و بر اساس موضوع طبقه بندی شده اند به طوریکه کارکنان آژانس ها قادرید بخشنامه های مورد نظر خود را با استفاده از فیلترهای موجود بر اساس تاریخ، ایرلاین وموضوع بخشنامه به راحتی بیابند و در صورت تمایل پرینت کنند..با استفاده از این بخش از سایت دسترسی همه پرسنل آژانس به بخشنامه ها میسر شده و دیگر نگرانی بابت عدم دریافت بخشنامه به وسیله ایمیل وجود نخواهد داشت. از این پس می توانید بخشنامه ایرلاین ها را علاوه بر کانال فرانگر در این صفحه نیز مشاهده نمایید.

معرفی سایر خدمات فرانگر

فرانگر با اتکا به شعار یک راه ساده تر، همیشه در راستای برطرف احتیاج در صنعت گردشگری و هوانوردی می کوشد. گزارش فروش ایرلاین های ایران ایر، ماهان، آسمان، قشم ایر، آتا بصورت رایگان به وسیله فرانگر ارائه می شود. نرم افزار چاپ بلیت فارسی تمام ایرلاین ها برای تمام کاربران بصورت رایگان قابل دسترس می باشد. با عضویت در کانال فرانگر می توانید بصورت کاملا رایگان از آخرین بخشنامه ها و اخبار صنعت هوانوردی و گردشگری آگاه شوید. با نرم افزار همیار فرانگر می توانید، کلیه روند رزرو بلیط در محیط های رزرواسیون و تمامی عملیات مربوط به استرداد بلیت در محیط های رزرواسیون را بصورت کاملا اتوماتیک انجام دهید. فرانگر جزو اولین شرکت ایرانی می باشد که سیستم خرید بلیت هواپیما را برای سایت هایی نظیر علی بابا، فلایتیو، سفرمی، زورق و... بصورت کاملا آنلاین طراحی و پیاده سازی نموده است. فرانگر در حوزه نرم افزاری سیستم های فرودگاهی، همانند سیستم کنترل پذیرش مسافر FDCS، سیستم نمایش اطلاعات پرواز FIDS و ... نیز فعالیت های گسترده ای داشته است.

منبع: همگردی

به "فرانگر ، پورتال جامع ارائه خدمات به آژانس ها و ایرلاین ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانگر ، پورتال جامع ارائه خدمات به آژانس ها و ایرلاین ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید