قوای سه گانه وارد مسائل حاشیه ای نشوند

به گزارش وبلاگ عکس، تهران (پانا) - سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس معتقد است مسئولان قوا نباید از پشت تریبون در صدد حل مسائل برآیند و پاسخ یکدیگر را بدهند بلکه باید با مذاکره و گفت وگو میان خود، در راستای حل مسائل گام بردارند.

قوای سه گانه وارد مسائل حاشیه ای نشوند

به گزارش روابط عمومی مجلس، غلامرضانوری قزلجه با بیان اینکه اختلاف میان قوا نباید به جایی کشیده گردد که منجر به تذکر رهبر معظم انقلاب گردد، گفت: قوای سه گانه باید با رعایت اصل تفکیک قوا به وظایف خود عمل نمایند و وارد مسائل حاشیه ای نشوند.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه نزدیکی به انتخابات 1400 اختلافات را تشدید نموده است، یادآور شد: نگاه چهره های سیاسی به خرداد 1400 و منافعی که از نظر شخصی یا جناحی دنبال می نمایند باعث گفتمانی می گردد که اختلاف افکنی در سایه آن بروز پیدا می نماید.

نوری قزلجه در ادامه با بیان اینکه دود تنش ها و ناهماهنگی های میان قوا در چشم مردم می رود، بیان کرد: روابط میان دو قوه مقننه و مجریه از سایر دستگاه ها بیشتر به چشم می آید لذا باید با تکیه بر اصل ولایتمداری کوشش کرد بر اختلافات دامن نزنیم تا مسائل کشور از طرق دیگر که مهم ترین آن گفت وگو است حل گردد.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در سرانجام مذاکره داخلی را توصیف و ضمن بیان اهمیت آن اظهار داشت: رؤسای قوا و مسئولان نباید نقدها خود را صرفا از پشت تریبون ها مطرح نمایند بلکه بسیاری از مسائل باید در جلسات خصوصی چند نفره طرح و آنالیز گردد چرا که بیان بسیاری از مسائل به وسیله رسانه ها، خود به اختلافات دامن می زند و باعث ناامیدی مردمی می گردد که از پشت صحنه اطلاعی نداشته و تعابیر متفاوتی از چیزی که می بینند، دارند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "قوای سه گانه وارد مسائل حاشیه ای نشوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوای سه گانه وارد مسائل حاشیه ای نشوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید