قیمت مسکن در جنوب و غرب تهران در یک سال گذشته چقدر افزایش یافت؟

به گزارش وبلاگ عکس، با توجه به جدول زیر محله های هاشمی و بریانک و سلسبیل با افزایش قیمت حدود 18 درصد از شهریور سال گذشته تا شهریور 1400 در بین محلات زیر کم ترین مقدار افزایش قیمت را داشتند.

قیمت مسکن در جنوب و غرب تهران در یک سال گذشته چقدر افزایش یافت؟

بعلاوه محله های مولوی با افزایش قیمت 41 درصد و امیریه با افزایش 53 درصد از محله های هستند که در یک سال گذشته بیش ترین افزایش قیمت را داشتند.

میانگین درصد افزایش قیمت در محله های موجود در جدول زیر 28.7 درصد ثبت شده است. در منطقه در منطقه 10 به طور میانگین 21 درصد و در منطقه 11 به طور میانگین 42 درصد افزایش قیمت که درصد افزایش قابل توجهی است و بعلاوه در محله های پیروزی و نیروهوایی به طور میانه 33 درصد افزایش قیمت را ثبت نموده اند.

در منطقه 15 که تنها چهار محله در آگهی های با تکرار زیاد وجود دارند از شهریور 1399 تا شهریور 1400 حدود 27 درصد افزایش قیمت داشتند. که برای این منطقه و این تعداد محله عدد و درصد قابل توجهی است.

نکته قابل تامل آن است که محلاتی که در جدول زیر نام برده شده است در شهریور سال 99 حدود 15 محله با میانه قیمت کم تر از 20 میلیون تومان ثبت شده بودند اما در شهریور 1400 تنها 8 منطقه در کانال کم تر از 20 میلیون تومان به جای مانده اند و دیگر محلات به میانه قیمت بالای 20 میلیون تومان رسیده اند.

در جدول زیر میانه قیمت خرید مسکن در بعضی از محلات جنوب و غرب تهران را مقایسه کنید.(محلات به ترتیب درصد افزایش قیمت از شهریور 99 تا شهریور 1400 دسته بندی شده اند.)

منبع: تجارت نیوز

به "قیمت مسکن در جنوب و غرب تهران در یک سال گذشته چقدر افزایش یافت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مسکن در جنوب و غرب تهران در یک سال گذشته چقدر افزایش یافت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید