وام سهام عدالت پرداخت می گردد ، قسط وام سهام عدالت چقدر است؟

به گزارش وبلاگ عکس، به نظر می رسد بالاخره پس از گذشت 9 ماه موضوع اعطای کارت اعتباری سهام عدالت از سوی مسئولان جدی گرفته شده است. اگر چه در این مدت نیز سهامداران بارها با وعده های مختلف مسئولان سرگردانده شدند.

وام سهام عدالت پرداخت می گردد ، قسط وام سهام عدالت چقدر است؟

محمدعلی دهقان دهنوی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار هفته گذشته اظهار داشت: با تصویب هیات مدیره سازمان بورس، مقرر شد اعطای کارت اعتباری به دارندگان سهام عدالت توسط بانک ها طی هفته پیش رو عملیاتی گردد.

حسین فهیمی، مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی نیز این موضوع را تایید نموده و می گوید: با کارت اعتباری سهام عدالت، امکان خرید وجود دارد و در صورت برگشت مبلغ استفاده شده تا 29 روز، سود به آن تعلق نخواهد گرفت. در غیر این صورت پول دریافت شده به وام سه ساله تبدیل می گردد که سود آن هم باید پرداخت گردد.

به گفته او برای کسانی که نیازهای فوری و ضروری در حد 5 تا 10 میلیون تومان دارند یک کارت اعتباری یا کارت خرید صادر گردد.

نرخ سود وام سهام عدالت چقدر است؟ مدیر فنی سهام عدالت به وبلاگ عکس می گوید بانک مرکزی و خود بانک ها معین نماینده نرخ سود این وام هستند.

مبلغ هر قسط کارت اعتباری سهام عدالت

اگر سهامداران نتوانند 29 روزه پول را برگردانند باید اقساط آن را به صورت ماهانه بپردازند.

در حال حاضر بالاترین نرخ سود بانکی 18 است. در صورت عدم برگشت پول در ماه اول سهامدار باید وام 10 میلیون تومانی را 13 میلیون تومان و طی سه سال پس دهد. وام 5 میلیون تومانی نیز 6.5 میلیون تومان برآودر می گردد.

سهامدارانی که وام 10 میلیون تومانی را دریافت می نمایند باید اقساط 362 هزار تومانی بپردازند. مبلغ قسط این وام برای کسانی که پنج میلیون تومان را می گیرند 181 هزار تومان است.

اخبار بیشتر در این حوزه را در صفحه اختصاصی سهام عدالت در وبلاگ عکس بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "وام سهام عدالت پرداخت می گردد ، قسط وام سهام عدالت چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وام سهام عدالت پرداخت می گردد ، قسط وام سهام عدالت چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید